Show je laatste boodschappen

Van de Jumbo

15 likes

Vind je de ijskoffie lekker? Want dan heb ik nog wel kortingsbonnen voor je (:

Wat is de AH toch eigenlijk ook achterlijk duur he haha altijd als ik jullie boodschappen zie daarvan denk ik dat

2 likes


36 euro

Enne @August https://www.businessinsider.nl/goedkoopste-supermarkt-aldi-lidl/

7 likes

Haha huh kom ik even bedrogen uit

1 like

Als je veel in de aanbieding koopt is AH echt helemaal niet duur.

6 likes

Ik had gister €30 bonus voordeel :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

5 likes
  • Dirk van den Broek 90
  • Hoogvliet (laag) 91
  • Vomar 91
  • Dekamarkt 96
  • Hoogvliet (hoog) 96
  • Deen 97

Echt geen een van deze supermarkten zit hier in de buurt of ben ik uberhaupt ooit geweest geloof ik. Zitten die allemaal in het noorden of de randstad?

Deen alleen in noord holland geloof ik, rest ken ik ook niet. Maar zo heb je bijvoorbeeld ook nog de Poeiesz (pojs) die alleen in friesland en groningen zit, dus kan best.

In dit onderzoek worden wel de ah basic producten vergeleken met het huismerk van de lidl, en in dat geval vind ik de lidl qua kwaliteit vaak beter.

1 like

Deen, Vomar en Deka ken ik uit Noord Holland maar Deka is zowat een kopie van de Dirk volgens mij en die zit hier weer wel (Rotterdam), de Hoogvliet ken ik uit Leiden maar die zit hier ook, Zuid Holland dus

Hoogvliet zit ook in Hilversum en omgeving.

1 like

AH, € 26,01

Die Katja snoepjes zijn trouwens echt heel vies, niet kopen

10 likes

Is quorn nu ook vegan ja? Nice

1 like

Markt, €14,50

15 likes

Albert Heijn €23,85 (oh hier horen nog 2 zakken chips bij #fitgirl)

Lidl €50,88

9 likes

Ik ken Hoogvliet als een plaats naast Rotterdam en niet als supermarkt (waar ik vandaan kom zit voor zover ik weet geen Hoogvliet supermarkt), was even heel erg in de war. :biggrin:

1 like

Leuk zo met die categorieën :smiley:

1 like

Geen boodschappen of uitgaven shaming maar eigenlijk best bizar dat je voor wat drinken, wat lekkers, en wat fruit al dik over de € 20,- betaalt. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Nu zijn het ook wel allemaal merkproducten maar ik realiseerde me weer even hoe duur dingen kunnen zijn. (Ik heb zelf eigenlijk geen idee hoeveel geld ik uitgeef aan eten per week)

2 likes

En dan was een groot deel ook nog bonus! Ik vind het ook bizar altijd hoor haha