Show je laatste boodschappen

Haha dat maakt het eigenlijk nog erger! Maar hey het gaat erom wat het oplevert :smiley: Plezier, genot, gezelligheid, vitaminen… :rofl: :stuck_out_tongue_winking_eye:


14.50 op de markt

29 likes


26,20 bij de ap.

6 likes

Haha 1 keer, maar vooral veel salades, gezien het weer! En ik neem er ook een aantal mee naar werk, voor op brood en voor collega’s af en toe

1 like


€29,98 bij de Lidl

3 likes

Wat ga je doen met zoveel avocado’s als ik vragen mag? Ik koop wel eens een netje en dan is het vaak na een paar dagen (en 2 stuks gebruikt) al niet meer goed.

Jumbo

Lidl

Jumbo

5 likes

Ik eet sowieso vaak avocado op brood als lunch, als ik moet werken. Dat is toch gauw een avocado per dag komende week. Een keer nachos is 2 en ik doe het door m’n salades die ik ga eten komende week s avonds, 1 per keer. Maar ik moet ook zeggen dat ik gok dat deze erg lang goed blijven. Ik koop ze namelijk altijd bij dezelfde marktkraam en ik heb donderdag nog een avocado gegeten die ik 12 dagen ervoor gekocht had. Niet bruin, geen draden, gewoon perfect. Dus ik denk dat ik hier ook wel 2 weken mee kan doen.
En als ik alsnog verwacht ze zelf niet op te maken, deel ik ze uit op werk! 20 avocado’s voor 2 euro dus ach

6 likes

Doe mij een collega zoals jij, haha

1 like

Haha die tweede foto met een Sfynx (toch?) die een photobomb doet. :heart:
Worteltjes passen mooi bij de serie die je kijkt.

1 like

Hahahaha love de foto met netflix en kat


Duitsland, €13,30. Ging beetje last-minute met vrienden nog even mee dus even wat dingetjes gehaald. Zo relaxed dat de Gliss Kur daar maar standaard €2,35 kost. :heart: En mondwater heb je voor 75 cent al.

4 likes

Die kindercards :heart_eyes:
Smaken ze net zo als ze eruit zien? Vast wel, is kinder!

Ik vind ze tegenvallen en ze zijn ook best wel klein. Ik koop ze niet nog een keer in ieder geval.

Watttt?! :sob:

Goedkoop! Ik weet niet of ik iets fout doe maar op de markt in ons dorp is alles in verhouding misschien nog wel duurder dan bijvoorbeeld bij de Lidl (Qua groente en fruit). Vind dat zo stom. :anguished:

3 likes

Ja, bij ons ook. Ik vraag me ook af waar jullie naar de markt gaan.

Spuit 11 hier…

Er zit ook een Hoogvliet supermarkt in Hoogvliet :upside_down_face:

1 like

6 likes

Welke markt is dit?