Show je laatste boodschappen

Jumbo en Albert Heijn



Love het vega aanbod van de Jumbo, daar ga ik vaker voor omfietsen

12 likes

Ooo heb je die Fishfillets als eens eerder gehad? Zijn ze lekker? Ik vind de broccoliburgers van SoFine zo lekker, maar de Jumbo ligt heel ver buiten mijn route dus kom er zo weinig.

1 like

Nee nog niet, ik ben super benieuwd! Ik wil de kip en vis nuggets ook nog proberen. Ik heb precies het zelfde met de jumbo, ik heb een ah op loopafstand maar zou het liever andersom hebben want hun aanbod is zo karig :-1:t2:

1 like

De kip- en visburgers (en alle varianten daarop zoals kipnuggets etc) van SoFine zijn zo lekker. En die broccoliburgers zijn ook echt heel fijn inderdaad.

Mijn Albert Heijn had eerst een heel fijn en groot aanbod, maar sinds ze verbouwd zijn, zijn er een stuk minder veganistische producten aanwezig, echt balen. Dus nu Jumbo weer verder uitbreidt zijn zij weer favoriet aan het worden haha.

Het idee was leuk maar ik vond die sofish zalm geen succes helaas :slightly_frowning_face: ik ga wel die broccoliburgers nog een keer proberen

1 like

Ah shit, jammer! Ja ik vind die broccoliburgers echt fantastisch! Jaren geleden had je die ook bij de ah, rechthoekige vorm en later ook nog wortelburgers. Nog steeds jammer dat die er niet meer zijn.

1 like


Afgelopen weekend naar de markt, 14 euro


Rechts AH 14 euro, links Aldi 12

19 likes

29 euro nog wat bij de Lidl

10 likes

al sinds zondag ziek dus even alleen maar vitamine en nog meer vitamine eten vandaag

11 likes


6 euro op de markt.

13 likes

Van welke winkel zijn de ijsjes? Vroeger hadden we thuis altijd dit soort ijsjes en vond de oranje zo lekker. Zal vast een ander merk zijn geweest maar ben toch benieuwd

Nu heb ik zin in chips.

2 likes

images%20(1)
Nu ook weer in Nederland bij de nettorama
:heart_eyes:

1 like


Is dit anders dan Nutella? Lekkerder? Minder? :thinking:

1 like

11.53 bij de Lidl

3 likes

Heel vloeibaar. Gewoon chocosaus!

Maar qua smaak? :thinking: Want de gewone chocosaus (dessertsaus) vind ik niks​:sweat_smile:

Sorry zie net pas dat ik het in het verkeerde topic heb geplaatst :sweat_smile:

Ik heb dit in een pannenkoekenrestaurant geprobeerd. Smaakte alsof je schenkstroop en chocoladesaus door elkaar gegooid had. Vond het zelf veel te zoet, maar verder best lekker. Als je normaal stroop én chocoladesaus op je pannenkoek doet, is dit wel een topproduct.

1 like

Nee is hetzelfde! Ik vind het niks

1 like

@Nidorina @Pantalones @Luzarl

Dankjulliewel! Ben ik goed gewaarschuwd :sweat_smile: