Show je laatste boodschappen

13 likes

Ik zeg al jaren dat we eens groenten en fruit van de markt moeten halen, nog altijd niet gedaan. Nu ik dit topic doorscroll moet ik dat toch eens doen.

1 like

Jumbo 18 euro

Markt rond de 6 a 7 euro. Voor bakje olijven 3.50 hehe.

15 likes

24,69 bij de Aldi

8 likes

€6,49 Bij de lidl

8 likes

Boodschappen bij:

• Oogstmarkt (vijgentaartje, kaas en nog een citroen en kardemom bolus die we al op hebben plus een cider die ik vergeten ben te fotograferen) 23 euro
  • Deli Griek (dolma, olijven, fetaspread, auberginesalade) 7,50
  • Rotterdamse markt:( 2 mango’s, 5 passievrucht, doosje bramen, 3 doosjes blauwe bessen) 5 euro
  • Vlaams Broodhuys (ik wou stokbrood maar hadden ze niet dus ander soort witbrood gehaald met krokante korst voor de borrel) 2,60
20 likes

Vandaag even de echt belangrijke boodschap gehaald, want bonus en bijna op.

24 likes

Lidl:

Action:

9 likes

Albert heijn

En crispy zoute boontjes en de lekkerste pindakaas op aarde uit Duitsland

14 likes

€20,10 bij de lidl. De mineolas zijn echt een traktatie want nog achterlijk duur op het moment.

4 likes

@Joejoejoe ze zijn deze week in de bonus bij de AH. Dat scheelt toch een beetje :wink:

1 like

Ik ben zo gefascineerd door die zak boontjes :scream:. Waar koop je die?

Ja ik vind ze fantastisch, ik koop ze altijd in een veganistische supermarkt in berlijn maar wellicht hebben ze iets vergelijkbaars bij de ekoplaza o.i.d.

1 like

De Britse en Belgische Holland & Barrett verkopen deze lees ik op diverse blogs, misschien de Nederlandse ook?

1 like

Goeie, ik ga vanmiddag gelijk ff kijken!

Ohhh, morgen even naar de ah dan!

14 likes

Je doet je forumnaam eer aan :blush:

6 likes

Wel heel lang geleden sinds ik croky bolo heb gekocht! Maar was een aanbieding en kon het niet laten ondanks ik op dieet ben :grin:

2 likes

Markt, 12 euro. In die zak zit koriander, peterselie en munt

Aldi, 20 euro. Heb een peulvruchtenperiode zoals te zien is :joy:

12 likes