Show je laatste boodschappen

Mijn 2 favoriete bezigheden: bakken en zuipen. :woman_shrugging:t2:

33 likes

Ben ik weer met mn Picnic bestelling! :nerd_face:

10 likes

16 likes

32 likes

Alsof ik naar mijn eigen boodschappen kijk haha love it :biggrin:

1 like

Omg ik dacht dat die linzenpasta uit het assortiment was, heb die al geen eeuwigheid meer gezien bij de (drie verschillende) Appies waar ik regelmatig kom. Toch maar weer eens speuren in andere vestigingen.

1 like

Ik zie nu net dat die filet een tht datum heeft van 16 november 2019? :+1:t2: Lekker bezig vakkenvullers

13 likes

Wow dat is next level. Maar sowieso nog prima te eten. Zou wel klagen, dan krijg je miss nieuwe.

Waarom de aubergine in plastic :persevere:

Jaaa ik ga morgen even klagen :clap:t2:
En echt dom ja, mijn ah heeft ook geen losse tomaten meer tegenwoordig (eerst wel) en bloemkolen e.d. Ook allemaal in plastic :roll_eyes:

Boven Lidl en beneden AH #hamsteren

7 likes

19 likes

Jaa mee teruggaan!

En meer groentes nu in plastic omdat op dit moment het meeste uit buitenland komt en dus langer onderweg is. Dus om langer vers te kunnen houden

Bij de Lidl, maar 21 euro :ok_hand: :grin:

9 likes

9.63 bij de AH

3 likes

Lidl (6,37) en Jumbo (11,77). Gehakt was gratis want kassa gaf verkeerde prijs aan en de chocoladereep ook want cadeautje van de Jumbo app.

6 likes

Jumbo extra’s heet de app maar nog lang niet alle filialen doen mee + je moet wel 10 euro boodschappen doen voor je deze gratis mee mag nemen.

Sowieso wel chill want je kan sparen voor gratis producten. Ik heb met dit beetje nu al genoeg gespaard voor een gratis zakje worteltjes haha.

:cry:

(Maar mijn Jumbo laatst ook nog niet en nu wel)

Wat een achtbaan van emoties @Bathwater

9 likes

Mijne ook niet, maar door je mailadres achter te laten in de app word je op de hoogte gehouden.

1 like