Mijn 2 favoriete bezigheden: bakken en zuipen.
Alsof ik naar mijn eigen boodschappen kijk haha love it
Omg ik dacht dat die linzenpasta uit het assortiment was, heb die al geen eeuwigheid meer gezien bij de (drie verschillende) Appies waar ik regelmatig kom. Toch maar weer eens speuren in andere vestigingen.
Wow dat is next level. Maar sowieso nog prima te eten. Zou wel klagen, dan krijg je miss nieuwe.
Waarom de aubergine in plastic
Jaaa ik ga morgen even klagen
En echt dom ja, mijn ah heeft ook geen losse tomaten meer tegenwoordig (eerst wel) en bloemkolen e.d. Ook allemaal in plastic
Jaa mee teruggaan!
En meer groentes nu in plastic omdat op dit moment het meeste uit buitenland komt en dus langer onderweg is. Dus om langer vers te kunnen houden
Lidl (6,37) en Jumbo (11,77). Gehakt was gratis want kassa gaf verkeerde prijs aan en de chocoladereep ook want cadeautje van de Jumbo app.
Jumbo extra’s heet de app maar nog lang niet alle filialen doen mee + je moet wel 10 euro boodschappen doen voor je deze gratis mee mag nemen.
Sowieso wel chill want je kan sparen voor gratis producten. Ik heb met dit beetje nu al genoeg gespaard voor een gratis zakje worteltjes haha.
(Maar mijn Jumbo laatst ook nog niet en nu wel)
Mijne ook niet, maar door je mailadres achter te laten in de app word je op de hoogte gehouden.