Show je laatste boodschappen

4 likes

€15,79 Lidl

2 likes

€17,50 bij de toko

5 likes

Over 2 weken gaan naar Duitsland om even lekker in te slaan. Voor mn DM wishlist heb ik het DM topic al helemaal doorgespit. We gaan ook naar de Marktkauf dus ik ben nog op zoek naar boodschappen tips. Wat halen jullie altijd in Duitsland? Wat zijn aanraders?

Milka met vloeibare caramel! En ik kijk ook altijd even bij het delicieux assortiment van de Duitse lidl :see_no_evil:

Gewoon alles. Maar zonder gekheid, ze hebben er vaak ook sausjes in zo’n pakjes/maggi achtig gedoe wat mensen lekker vinden :sweat_smile: verder als je iets van dieetvoeding (dus glutenvrij oid) zoekt hebben ze daar vaker een groter assortiment!

1 like

@Eyimfihlo ahhh dat klinkt heerlijk! Hoop ook lekker wat Lindt te kunnen scoren

@mikselke haha ja het liefst zou ik alles mee willen nemen. We gebruiken wel veel speltproducten & een meisje in mijn klas heeft een glutenallergie dus daar ga ik even voor kijken. Als er dan iets is op school waarbij de kinderen iets lekkers bij krijgen, dan kan ik haar iets aanbieden naast haar standaard allergiebakje. Bedankt voor de tip!

2 likes

Alle jum.bo winkels gaan meedoen aan de klantenkaart. Als het goed is worden de laatste winkels in week 12 toegevoegd.

3 likes

Ah, jumbo en lidl.

14 likes

Is die kat ook in de bonus?

9 likes

Chocolade (bijv rittersport) in bijzondere smaken. En allerlei frisdranken. En verder is heel veel gewoon veel goedkoper. Babybel hahah en dolce gusto cupjes

Nee was 35% bijna over de datum

20 likes

Okeeee we nemen een extra boodschappentas mee. Bedankt voor de tips :grinning:

Jouw kat :heart:

1 like

Ik dacht dat ik klikte op “wat eet je vanavond” ik zag direct jouw tekst : jouw kat :heartpulse: :sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Alles van de appie

2 likes

De oplettende kijker ziet hier alle ingrediënten voor een quiche, behalve het bladerdeeg want dat ben ik vergeten :persevere:

17 likes

Kijk bij de chocolade en cereals. Daar hebben ze heel veel meer van. Mocht je van de high Protein hype houden, daar hebben ze veel zuivel van. Verder nemen wij er altijd brood mee en pizzabaguettes, die zijn daar veel goedkoper

5 likes

Dat klinkt goed! Bedankt voor je tips :grin: