DM
Vrolijk palet🙈
Mijn boodschappen van vandaag hadden het thema ‘ga verdomme toch weer eens normaal eten bubbless’ en dat blijkt vooral uit het gebrek aan chips, chocola, koekjes en croissantjes.
Ik vind het altijd echt interessant om de prijzen van iedereens boodschappen bij de foto’s te zien! Soms probeer ik te raden hoeveel alles in totaal heeft gekost en dan staat er geen totaalbedrag bij
€16,60 bij Jumbo
Eigenlijk best veel geld voor die paar boodschapjes, maarja die fles olijfolie is al 1/3 van het bedrag
Ik ben echt koning dure boodschappen doen, want wat heb ik nou eigenlijk echt gekocht? Voor diegenen die het leuk vinden om te raden ah 21,30
Hmm achteraf gezien hadden Smintjes misschien niet gehoeven (want kan net zo goed m’n tanden poetsen nu) , en van de thee bleek ik nog voldoende voorraad te hebben. En wellicht de alpro volgende keer in de bonus.
Ze hadden ze nu bij de Lidl dus daar maar even ingeslagen
Wat zijn dat voor lekkere broodjes rechtsonder?
Vegan worstenbroodjes van picnic, wel echt 6 euro voor 4 mini broodjes maar heeeeel lekker
€15,36
Moest voor mijn ouders boodschappen doen dus ook maar een paar dingen voor mezelf meegenomen, ik ga koekjes bakken morgen, vandaar de goedkope witte chocola, roomboter en Cranberries.
Hoe lang doe je hiermee?
Die vegan worstenbroodjes zijn echt m’n favoriet! Gaan bijna standaard mee bij elke bestelling, en dan gooi ik ze in de vriezer.