Alles van de Appie
+/- €25
Kaas van de markt €7,10
Fruit (aardbeien, bananen en appel) van de markt €6,75
Suikerbrood en paas stol bij de bakker €5,45
Rest van de Appie €10
Samen ongeveer €30.
Hoe smaakt de cola? Wist niet dat ze deze hadden.
Lekker! Is ook nieuw in NL volgens mij
Vandaar, als jij hem niet had gepost had ik het nooit gesweten. Ben benieuwd, heb net een blikje gekocht.
Door jouw foto ben ik op zoek gegaan naar de chocoladebroodjes, maar bij ons hebben ze ze helaas niet Misschien zelf maar eens maken, maar ben niet zo’n keukenprinses haha
Deze lagen in de vriezer, weet niet of je daar al had gekeken? Je hebt ook van Danerolle zo’n blik waarbij je chocola moet rollen in deeg. Heel makkelijk en ook erg lekker!
Weekboodschappen bij de AH voor €66,29. Veel goedkoper dan normaal terwijl ik de appie ontwijk want duur dus super chill
Ja daar had ik gekeken, maar onze appie heeft sowieso een klein vriesgedeelte. Maar dat is ook een goede tip, dankje! Ik zag ook al recepten waar ze gewoon bladerdeeg gebruiken, maar vraag me af of je dan echt hetzelfde krijgt.
Het is wel echt van dat croissantdeeg. Jammer dat jouw appie dag niet heeft. Die warme gesmolten chocolade uit dat broodje is echt
Vind je dat echt goedkoop
Een zak spinazie, een brood en wat bevroren fruit voor bijna 70 euro?
Een brood, vier komkommers, 1 courgette, 2 verpakkingen cherry tomaatjes, lente-ui, 2kg kwark, kilo diepvries aardbeien, kilo diepvries blauwe bessen, champignons, zak spinazie, twee Italiaanse bollen die nauwelijks te zien zijn, Wasa crackers, twee verpakkingen hagelslag, 6 paprika’s, verpakking steak tartaar, magere spekjes, 2 voordeelverpakkingen old Amsterdam, verpakking 30+ kaas, 30+ kaas blokjes van de vers afdeling, kilo uien, zuivelspread light, 12 eieren, twee zakken ongezouten en ongebrande noten, olie, eieren, avocado’s en granola - dat was wat ik gekocht had. En dit is zo ongeveer wat ik elke week koop, meestal met nog een aubergine en brocolli oid erbij, eventueel wat pasta of couscous maar dan weer geen noten of 4 komkommers oid en ben elke week toch wat meer kwijt dan dit helaas
Edit: wel handig als ik dan reageer op je bericht haha @Frenky. Dat diepvries fruit samen is al 10 euro. Noten samen iets van 5 en avocado’s ook rond de 3. Dat tikt behoorlijk aan helaas
Ja maar zo’n zakje noten alleen al is bijna €70
Alles van de Appie, rond de €30
Eens even een weekje zonder zuivel, aangezien ik veel last van m’n buik heb en ineens een hele slechte huid
Ik dacht dat Jumbo (tijdelijk) gestopt was met thuisbezorgen sinds begin crisis?! Maar zijn dus weer gestart blijkbaar