En nog 8 rollen wc papier
Van de Lidl voor €65,83
Hmmm op een broodje of met saus heel lekker denk ik. Hij deed me echt aan braadworst denken, of wat ik daar nog van weet, alleen nasmaak was wat nep. Maar zeker lekker, zou m zo weer eten.
Ik zal morgen ook mijn boodschappen delen! Als ik eraan denk. Meestal ruim ik het asap op omdat ik een heel nieuwsgierige kat heb.
Oh nice, ik ga ze halen!
Dacht even dat je 35 euro had betaald voor 3 pizza’s en 2 bakken ijs en dacht wtffffff
Heb jij geen 35EU over voor pizza’s en ijs?!
26,47 met klantenkaart bij Gall&Gall. De cava is voor vanavond. Limoncello was ook een goede aanbieding dus ben benieuwd hoe deze is.
Wow ik wil ook cola dat valt onder fruit en groente! Lekker gezond fout genieten
Hahaha omg zie het nu pas.
Ik neem het terug, ik vind m eigenlijk helemaal niet lekker. Smaakt heel erg naar muf plastic, ook met ketchup
goffer, had je vandaag een andere combi?
heb echt zin in een lekkere vega bratwurst met curry man
Nee weet niet ik proefde het vandaag beter ofzo. Maar probeer het vooral zelf hoor! Maar ik vind het toch maar niks helaas
Net weer even weekboodschappen en voorraad gehaald. Alles van AH en Lidl, totaal 122,27.
Koelkast/vriezer:
Fruitschaal/voorraadkast/ontbijtkast:
Oh, en ook nog haringen, maar die liggen al in de koelkast!
Ik zit al een tijdje naar jouw foto te staren, wat is dat pluizige aan de rechterkant? Kat? Konijn? Een knuffel?