Show je laatste boodschappen

En nog 8 rollen wc papier
Van de Lidl voor €65,83

7 likes

Hmmm op een broodje of met saus heel lekker denk ik. Hij deed me echt aan braadworst denken, of wat ik daar nog van weet, alleen nasmaak was wat nep. Maar zeker lekker, zou m zo weer eten.

1 like

Ik zal morgen ook mijn boodschappen delen! Als ik eraan denk. Meestal ruim ik het asap op omdat ik een heel nieuwsgierige kat heb. :joy:

Oh nice, ik ga ze halen!

AH, rond de 35EU, 13EU bonus.

Diepvries:

6 likes

Fruit & groente.

5 likes

Overig:

5 likes

Dacht even dat je 35 euro had betaald voor 3 pizza’s en 2 bakken ijs en dacht wtffffff

16 likes

Heb jij geen 35EU over voor pizza’s en ijs?!:sob::joy:

3 likes

26,47 met klantenkaart bij Gall&Gall. De cava is voor vanavond. Limoncello was ook een goede aanbieding dus ben benieuwd hoe deze is.

12 likes

Wow ik wil ook cola dat valt onder fruit en groente! Lekker gezond fout genieten :joy:

Hahaha omg zie het nu pas. :joy:

1 like

Op de markt.€18,40
Ook nog een doosje frambozen maar die heeft m’n vriend net al opgegeten :roll_eyes:

8 likes

In het zakje zitten twee croissantjes

10 likes

Ik neem het terug, ik vind m eigenlijk helemaal niet lekker. Smaakt heel erg naar muf plastic, ook met ketchup

goffer, had je vandaag een andere combi?
heb echt zin in een lekkere vega bratwurst met curry man

Nee weet niet ik proefde het vandaag beter ofzo. Maar probeer het vooral zelf hoor! Maar ik vind het toch maar niks helaas

1 like

16 likes

Net weer even weekboodschappen en voorraad gehaald. Alles van AH en Lidl, totaal 122,27.

Koelkast/vriezer:

Fruitschaal/voorraadkast/ontbijtkast:

Oh, en ook nog haringen, maar die liggen al in de koelkast!

8 likes

Ik zit al een tijdje naar jouw foto te staren, wat is dat pluizige aan de rechterkant? Kat? Konijn? Een knuffel? :rofl:

1 like