Show je laatste boodschappen

Een hele pluizige, langharige kat! Je ziet een deel van z’n kop op de foto.

1 like

Ah verklaard een hoop !

6 likes

10 likes

€15 ofzo

9 likes

Onze wekelijkse degelijke gezinsboodschappen weer binnen. Even als tegenhanger van die yuppen-boodschappenmandjes hier :wink:

€86,91

15 likes

Wat zijn yuppenboodschappenmandjes? Vegetarische en veganistische boodschappen?

16 likes

Bijvoorbeeld, maar ook die mandjes van ‘het is 18.30 ik loop nog even naar de super en wat zullen we eens eten’. Of met een doosje Dorset cereals, een doosje verse frambozen en een bakje biologische kwark. Van die dingen die in mijn gezin verdwenen zijn als je 1x met je ogen knippert.

1 like

Ok

43 likes

boodschapshamer.

7 likes

Oh het was zeker niet shamend bedoeld, het is meer dat ik me zo degelijk voel met m’n weekboodschappen. En met jaloezie/weemoed naar sommige andere foto’s kijk, naar de tijd dat ik me dat nog kon veroorloven.

1 like

Joh iedereen gelijk weer beledigd, het werd toch met een knipoog gezegd? En inderdaad, meeste foto’s hier zijn niet van weekboodschappen voor een heel gezin.

25 likes

Nou ja, mijn ‘yuppen’ boodschappen zijn ook weekboodschappen voor mijn eenpersoonshuishouden.

4 likes

Haha ik voel me aangesproken, maar ik zie als ik verder naar boven scroll toch ook vooral weekboodschappen? Flinke hoeveelheden op veel foto’s in ieder geval

(Niet beledigd overigens, ik doe inderdaad yuppenboodschappen)

Ik ben verre van beledigd. Maar een knipoog maakt niet alles goed hé. Dat zou wat zijn.

Nou ik vind je behoorlijk kattig reageren anders.

neem een chill pill

Hahaha is dit van de Dirk? Ik vind dit enig, idd heel anders dan de meeste boodschappen hier

Picnic! Volgens mij hebben zij het assortiment wat ze bij Boni hebben (maar die zit niet in heel NL denk ik)

Volgens mij heb jij die nodig. Je valt me sowieso al langer op door je botte, korte reacties op dit forum. Kan zonder de naam te zien vaak al weten van wie hij is.

8 likes