Show je laatste boodschappen

waarvan akte

2 likes

Rare opmerking.

13,72

11 likes

Ik doe zelf altijd boodschappen bij de lidl maar als ik bij mijn ouders ben kijk ik altijd even wat de plus in de aanbieding heeft, doen jullie dat ook?

Nu dus meloen en limo!

2 meloenen voor €3 en de limo voor €2

13 likes

Nee want mijn ouders wonen in dezelfde wijk dus we doen bij dezelfde winkels boodschappen. :joy: Van die ranja is er ook een mojito versie (geen alcohol), die is super lekker!

Ah nee logisch dan! Ik heb zelf geen plus in mijn stad dus doe het eel altijd. En bij mijn zus zit een boni, ga ik ook altijd even kijken :sweat_smile:

Ja en de pina colada is ook lekker! Die heb ik echter allemaal nog op voorraad!

Oh dit is m’n alltime favoriet, ga er denk ik ook maar even 1 of 2 extra in slaan. Kan ik ook mooi een fles op m’n werk neer zetten :heart_eyes:

1 like

Echt gemiste kans om die siroop neer te leggen. :eggplant:

25 likes

:rofl:

Ik wil jou als vriendin :smile:

2 likes

30 likes

Als je die koffiesiropen vaker drinkt en in de buurt van duitsland woont is het echt de meoite waard om ze daar te.kopen, scheelt giga veel!

Hahaha thanks voor de tip maar dat is zo’n twee dagen fietsen gok ik. Koffie drink ik zwart, we gebruiken dit voor een old fashioned (cocktail) en dan heb je toch maar een mini beetje nodig :+1:

5 likes

Jouw boodschappenfoto’s zijn mijn favoriet.

4 likes

Wat een eer :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Je moet er iets voor over hebben :woman_shrugging:t2::sweat_smile:

19,50

Ik heb nog tomaat, basilicum en ui in huis. Ik kan hiervan 7 maaltijden maken, love it!
Salade caprese
Salade biet geitenkaas
Salade met paprika komkommer en tomaat
Gewokte boontjes met ui en paprika
Gekookte boontjes met een burger
Broodje hamburger
Salade kipstukjes

15 likes

Toch juist lekker koel🙈

Ah jha ik ben verwend ga er vanuit dat iedereen boodschappen doet met de auto met airco🙈

2 likes

€51,07

7 likes