Show je laatste boodschappen

Ik doe 1 citroenschijfje per 1,25 liter water en pers hem er niet in uit. Als het goed is zou dat qua zuur niks voor mijn tanden moeten doen!

Wat stom dat tandartsen zulke andere adviezen geven! Gevoelige tanden is niet fijn, hoop voor jou dat het nu helemaal over is!

Van de Aldi en het kostte:

40 euro, nog nooit eerder zo veel betaald bij de Aldi in 1 keer geloof ik

13 likes

Hoe is dat gehakt? Ik vind die van vivera een beetje een ijzersmaak achterlaten dus zoek een vervanger!

Groen thema vandaag :green_apple::leafy_green::cucumber::broccoli:

20 likes

Mojito’s??

3 likes

Ik moet toegeven dat ik m vooral verwerk in een gerecht waar ook best wat kruiden in gaan! Over de smaak van het gehakt zelf durf ik daarom niet zo veel te zeggen, in ieder geval geen overheersende ijzersmaak op die manier :blush:

1 like

Ik heb zin in lasagne dus dat moet met deze wel.lukken dan! Ga het proberen, thanks!

Helaas, water met komkommer, munt en limoen. Zodra ik vakantie heb komt de rum tevoorschijn :cool:

1 like

Hoe heten ze in picnic? Ik crave ze nu zooooo maar kan ze niet vinden in de app :sob:

Lidl en Jumbo, rechtsboven in de hoek hoort bij een cadeau wat ik aan het maken ben. Alles samen was ong. 17 euro.

5 likes

Ahh die kinder country :drooling_face:

1 like

Hebben ze nu bij de Lidl!

1 like

Op dinsdag, woensdag en donderdag is het minimale bedrag 50 euro. Ik haal vaak wasmiddel, frisdrank en wc-papier, want dat is te groot of zwaar om mee te sleuren, en dan zit je er zo aan.

3 likes

Ah, 44 euro. Hoe vriendinnen van dit bedrag weelboodschappen kunnen doen?!

13 likes

Brabantsche vegan worstenbroodjes! Net ff voor je gekeken (ben paar weken terug verhuisd en sindsdien geen Picnic meer :frowning_face: )

Ik doe vaak nog voor minder boodschappen :see_no_evil::speak_no_evil:

Vind hier ook echt vaak bedragen staan waar ik van schrik als ik dan zie hoe weinig ervoor gekocht is.

Naar de Laidol gaan :smirk:

4 likes

Ja, zal ik eens mee starten. Maar ben ook gewoon een verwende trut @Joejoejoe met mijn diepvriesfruit en bier, en a merk broodbeleg

3 likes

Zelfkennis is een groot goed :joy::joy:

Overigens Wil ik van bepaalde dingen ook de merkvariant hebben. Zoals calve pindakaas. Daarvoor gebruik ik voordeelmuis. Voor meer dan 1+1 gratis doe ik het niet.

1 like