Show je laatste boodschappen

Haha ja bier/wijn/pindakaas bijv. wil ik ook van een A merk hebben (hou dan de aanbiedingen in de gaten) en soms heeft de Laidol ook niet alles maar het scheelt best wat geld. Alleen al met groente en fruit, vind ik overigens ook lekkerder van de Laidol dan van de AH

En love de Laidol app met kortingscoupons

1 like

Lidl heeft ook diepvriesfruit!

1 like

@Max en deze week in de aanbieding ! #tattalife

5 likes

Aah thanks! Dan hebben ze ze niet meer ben ik bang. Janken.
Nouja, hoef je behalve Picnic iig niet de vegan worstenbroodjes te missen…

Ik zie hem nog wel staan in de app, misschien wisselt het assortiment per regio?

Bij mij zijn ze er wel

Hier echt niet :sob:
Wonen jullie allemaal in Brabant ofzo?

Haha zou toch gek zijn als het assortiment per regio verschilt?

1 like

Huhhh raar en echt zielig dat je die nu moet missen!
Ik zou ze even een mailtje sturen via de app haha ze geven altijd super snel antwoord

1 like

Nooooo zo jammer! Ik woon in regio Leiden en zou ze dus in theorie nog op m’n oude adres kunnen bestellen.

Haha aww. Ja ik ben ook nog eens zwanger (maar ook vegetariĆ«r) en heb nu zo’n gruwelijke zin in worstenbroodjes. Ik moet ze NUUUUUUU!!

Ga gelijk picnic appen idd haha, thanks!

3 likes

weet iemand waar je DrinkmeChai kunt kopen (behalve jumbo)?

Ik hoop voor je dat het lukt want deze worstenbroodjes gun ik iedereen :handshake: oke grapje niet iedereen, ik vind het irritant als mijn vriend ze eet want hij is geen vegetariƫr en ik wel :woozy_face: ookal betaald hij er gewoon aan mee en zou ik het moeten supporten als hij geen vlees eet haha. Ok dit was mijn verhaal over worstenbroodjes.

5 likes

Ik vind het ook vreselijk irritant als mijn man iets van ā€œmijnā€ boodschappen eet omdat ik weet dat hij het nieteens zo lekker vindt maar het eet om het te eten lol.

Vandaag bij de JL 3 ben&jerrys voor 10 euro gekocht, maar mag het zelf nog niet eten omdat ik even een voedingsschema heb. Heb mn man verboden die aan te raken zonder mij, hij mag het wel mee eten overigens maar niet zelf gaan zitten vretten.

Dit was mijn sprekbeurt

4 likes

Wat is de JL?

Jan Linders misschien? Die supermarkt?

1 like
11 likes

Jan Linders idd!

1 like

Haha ik zag laatst een TikTok van een meisje die gewoon de onderkant eraf had gesneden. Toen moest de hele pint wel op.

Wist ik helemaak niet haha!

De Appie heeft nu ook deze actie zag ik!

Cecco met korting dus even ingeslagen :money_mouth_face:
En ik ben heel benieuwd naar de komkommer limoen ijsjes want ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat lekker is

18 likes