Nou dit klinkt echt mega lekker, maar moet toegeven dat dit dag 3 sinds een lange tijd is dat ik geen koekjes en chocola etc. probeer te eten, dus ook alles wat zoet is klinkt voor mij geweeeeldig
Wat lief dankje!! Ja shit dat gevoel ken ik maar al te goed hahaha, hopelijk is de reep milka een groter succes
Hoeveel kh heeft zo’n brood per snee?
Oh dat magnun ijs is zo lekker! Kan het echt nergens vinden
Fukcing hell een magnum praline. De droom.
Dan moet ik eens gaan kijken. De pint ervan is echt hemels ook, mocht je die eens tegenkomen
Ben ik weer met m’n yuppen boodschappen:
De thee was 5 euro bij de bagels
En de rest was ongeveer 29 euro bij de appie
Ben echt fan van die method schoonmaakproducten
Als ik dit hele gewone boodschappen vind ben ik dan ook een yup?
Ja zo chill
Ja hahaha
Dit zouden letterlijk mijn boodschappen kunnen zijn haha
Bij Young Urban Professionals heb ik niet echt per se een beeld van weinig boodschappen trouwens😅
haha nee het was een knipoog naar de reacties van eerder in dit topic
Ik ga er echt goed op dat ik zo weinig vlees voorbij zie komen hier
Bij de Aldi gekocht, kom ik nooit, ga altijd naar de lidl maar daar was t zo achterlijk druk dat ik doorgereden ben naar de aldi. Benieuwd hoe de peulvruchten en de kaasschnitzel smaken. De brie is te zacht naar mijn smaak. Bijna smeerkaas.
Haha ik denk dus dat daar de yuppenboodschappen grap vandaan komt. Heb het idee dat het percentage vegetariërs/vegans/flexitariërs in onze leeftijdscategorie (20-35 op dit forum ofzo?) veel groter is dan in de generatie van mijn ouders. En dit topic bevestigt iig één kant van dat vermoeden.
Duitsland
16 euro ongeveer samen en ja heb best veel zakjes ham/kaas ovenpasta meuk gekocht maar is daar nog geen 30 cent per zakje en Gliss Kur is daar standaard maar 1.80 in de winkel. Was met vegan vrienden heen dus kon helaas geen vlees halen.
Ik wil NU die zak schokobons
Ook wit? Dit zijn witte.