Show je laatste boodschappen

Update van Picnic:
‘Goedemorgen, ik kan me goed voorstellen dat de worstenbroodjes dan ideaal zijn voor jou! Ik heb ze even opgezocht in ons systeem en zie dat de broodjes helaas niet beschikbaar zijn in het inpakcentrum waar jij onder valt :pensive:. Hierdoor is het inderdaad niet mogelijk om deze te bestellen. Ik hoop hier natuurlijk verandering in komt. Je kunt daarvoor het beste de app in de gaten houden’

:sob: Weet iemand waar je nog meer vegan worstenbroodjes kan kopen?

Meloen, komkommer, kilo geraspte kaas, Vaatwastabletten, koekjes, 4 keer gezeefde tomaten

5 keer Vega burgers, 1 keer rulgehakt, 600 gr Chinees groenten, 3 gevulde koeken , brood, sla, Soja yoghurt

26,30

14 likes

AH, 26Eu. 7Eu bonus.

11 likes

Ik kocht dat een aantal jaar geleden altijd bij de Albert Heijn, volgens mij heb ik ze daar pas nog zien staan.

Duitse Aldi

20 likes

De lemon cookies lijken me heerlijk!

Zijn ze ook, heb er gister al snel 1 geprobeerd!

De chips waren ook echt goed, fijne structuur en lekkere smaak.

Lidl 24 euro

10 likes

Albert Heijn €32,00

18 likes

LIDL 17,84

15 likes

Tripje naar de toko. Morgen wel ook nog naar een andere, want de helft van m’n lijstje hadden ze niet…

17 likes

16 likes

Kreeg de spa water en haribo cadeau, gelukkig is het maar een klein zakje :grimacing:

14 likes

Met het kijken naar deze foto heb ik me zojuist beseft dat mn tomaatjes al sinds vanochtend buiten staan :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:

2 likes

30 euro bij Dirk

8 likes

Vlugge Japie​:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

3 likes

Hahahaha ik hou er ook echt van hoe ongegeneerd Lidl zijn productnamen jat van de a-merken. Net als “Nero” voor hun Oreo versie haha.

3 likes

Aldi kan er ook wat van, met hun girafnootjes (budgetversie van tijgernootjes).

Ik weet overigens niet of die -al dan niet aangepast- nog in de schappen liggen want Duyvis won vorig jaar een rechtzaak tegen Aldi.

Wat is dit voor donut?? Heb nu ook zin in een milkareep en donuts hahhaa