Waarom heb ik dit topic nog niet eerder opgemerkt?! Leuk om al jullie hauls te zien
Ik denk het brood ook? “apart” brood zoals koolhydraat arm is vaak duurder
Haha nou toevallig was ik ook verbaasd en heb ik de bon er op nagekeken: de champignonburgers zijn 2,49, de koffie 2,29, het koolhydraatarme brood is 1,39. Het klopt dus wel!
@Sia @broodjepindakaas
Kan dus beide kanten opgaan haha.Maar ik ben een sucker voor alles met pistache dus proberen ga ik ze
Vroeger wel, maar sinds Corona doe ik in 1 keer weekboodschappen die ik laat bezorgen… Sommige supermarkten hier zijn echt niet fijn omdat mensen zich niet aan de regels houden.
Scheelt wel veel impulsaankopen.
Vanmiddag! Ik heb hier nog nooit gepost, dus misschien straks maar eens doen
Bij ons in België hebben ze die violetsiroop van Monin in de Delhaize!
Gisteren gehaald, de chips zijn alweer op
van Dirk 27.65
Ik had nog veel dingen op voorraad dus icm bovenstaande kan ik weer een week vooruit
Hahaha ik voel de druk!! Ik ga even lunchen in het centrum en daarna pas naar Lidl. Wel hele saaie boodschappen voor maar 2 dagen
Ik heb die chips laatst per ongeluk gekocht want wilde eigenlijk de normale. Maar ik kon deze gewoon niet eten echt zooo heet en na 1 chipje stond mn mond gewoon 10 minuten in de fik. Dus respect dat ie bij jou nu al op is
Haha ja als je iets anders verwacht kan ik me voorstellen dat ze heftig zijn maar ik vind ze zo onwijs lekker, kan niet stoppen met eten ervan
Geloof dat deze weekendboodschappen exact aansluiten bij waarop je zit te wachten toch?
Ah 8,75, proper mini’s van de xenos
Haha kut. Alles al in de (koel)kast, ik denk hier gewoon niet aan
Sorry ik heb alleen maar alpro gekocht en brood hahah
Ik probeer er aan te denken volgende keer
Hahah nee, was in de aanbieding! En ik had vrijdag twee verspakketten in de bonus gekocht om vier a vijf keer van te eten. Ik ben echt skeer deze maand dus moet opletten. Normaal doe ik weekboodschappen, wrs volgende week zondag weer! Stay tuned
AH 53,15… Duur wel, normaal zit ik rond de 40 euro voor de hele week. Maar er zit ook wat spul hij waar we eeuwen mee doen, zoals de chipotle en paprikapoeder. Was op.