Jeetjepeetje wat verantwoord!
Dankje, haha! Ik dacht, laat ik m’n best doen voor mijn eerste post in dit topic
Love deze flat lay
Nog even wat dingen inslaan in Frankrijk (uiteindelijk nog de kleine pot mayo ingewisseld voor 2 grote)
Omg pistache ijsjes waarom ken ik die niet!
Oh die violetsiroop is echt fantastisch! Ben hem nog nergens in België tegengekomen en ik kan daar toch niet speciaal voor naar een Franse supermarkt rijden…
Ja, of wel haha?
Ik het hotel waar ik zit schonken ze die siroop en ik heb direct flessen gehaald want idd het is zo lekker! Zijn er nog andere siropen van dat merk die lekker zijn?
Geen idee, ik ben vooral fan van de viooltjes. Goh ja, ik vind het nu in coronatijden toch wat te gek om speciaal daarvoor naar Frankrijk te rijden. Volgende keer gewoon een grote voorraad inslaan, haha
Ja helemaal gelijk hoor, al weet ik niet hoe dichtbij je bij de grens woont. Ik ben nu ergens in een gehucht in Frankrijk en overal wordt een mondkapje gedragen en mensen houden gewoon afstand en desinfecteren hun hele kar. Wat dat betreft doe ik liever hier boodschappen dan in NL.
Tip! Gewoon online te bestellen van Monin!
O.a. hier:
Oh die pistache ijsjes Zijn ze lekker? Dan ga ik ze meteen halen als ze die hier ook hebben.
Gaat helaas niet vanuit BE
Ik vond ze niet
ik kan 'm wel voor je bestellen en naar jou verzenden?
Oh da’s superlief maar zoveel moeite hoef je echt niet te doen. Als de craving te groot wordt dan kan ik nog altijd in een cafeetje in de buurt een limonade met viooltjessiroop gaan drinken