Die Milk&Chocolate zijn echt van mijn Lidl favo’s. Mag ik maar een paar keer per jaar kopen want eet die dingen achter elkaar op
Hahaha ja same! Ik mag ze 1x per maand kopen van mezelf en nu was het weer zover haha
Lijkt het op die reepjes van kinder?
Ja!
Ga je cheesecake maken?
Dit keer een kleine buit want ik ga woensdag op vakantie maar dit toont wel mijn liefde voor de markt
Het fruit was namelijk maar 4.25 bij elkaar en ik heb net 1 van de bakjes frambozen op: geen enkele beschimmeld, zo lekker allemaal
Pepers en olijven waren dan wel weer 9.50 samen haha
Jaaaa!
Om dit mee te maken (maar dan een beetje aangepast):
Vegan loaded fries Japanse Stijl https://www.ah.nl/r/1190740
Haha winkelwagen opvang, ik zie echt nu een opvang voor mij voor verwaarloosde en eenzame winkelwagentjes.
36 euro
Pruimen eten voor het leven. Best wat ‘dure’ dingen eigenlijk. Had dus veel minder kunnen zijn. Laf de lidl
Okay nog geen gekochte boodschappen maar weet iemand of een van deze twee nog wel redelijk naar normale chocopasta smaakt?
Die bovenste niet echt. Heel korrelig en m’n kinderen halen hun neus ervoor op
Dan koop ik die in ieder geval niet, dankjewel!
De aioli vonden we echt heel erg lekker! Net als de gebraden kip. Van dit merk hebben ze ook een geitenkaassmaal, die is ook echt goddelijk!
Hoe bevalt zoete aardappelfriet uit de diepvries? Wordt het een beetje knapperig in de oven?
Ja wel lekker! Niet zo super krokant als uit de frituur natuurlijk, maar wel een beetje knapperig. Ik doe ze meestal 25 minuutjes in de oven en dan nog even onder de grill.