Show je laatste boodschappen

Aldi (€17.80). Groente en aardappeltjes heb ik nog en fruit moet ik zo nog even halen. Pff ik moet echt vaker naar de Aldi.

Ohja de chips lijkt me niet echt lekker maar gebruik het om kipnuggets mee te maken.

6 likes

Allebei lidl €44,78

Albert Heijn €33,83

En dit eten we hiermee deze week

Ma. Soep met brood en smeersels
Di. Verse pizza (met zelfgemaakt deeg, ham, mozarella)
Wo. Noedels, kipgehakt balletjes (uit Paulines keuken)
Do. Rendang balletjes met rijst broccoli
Vr. Aardappeltjes met restje boontjes/broccoli & kip
Za. Pita met falafel (falafel zelf maken van kikkererwten die ik nog heb staan)
Zo. Restjes

13 likes

Nettorama €8,53

Albert Heijn €8,47 (mini quiches en Maza waren in de bonus)

Jumbo €4,98

Gisteren boodschappen gehaald,maar moest weer noodgedwongen meerdere winkels af want ze hadden niet meer alles bij de Appie.

6 likes

Lidl 15,68

6 likes

Hoe zijn de brownies?

Die brownies zijn geweldig! Zo relaxed ook dat ze los verpakt zijn.

2 likes

Leuk om je weekmenu te zien!

1 like

Ja, oprecht een Lidl topper.

Koop ze.Fucking lekker.

1 like

Helemaal mee eens. Zo lekker :drooling_face:

Jaa die brownies of ze nu van de lidl of de aldi komen :heart_eyes: lekker goedkoop ook :muscle:

1 like

Hoe zijn die vega kipstukjes?? Ik heb ze ook gekocht, maar ben benieuwd of ze een beetje vergelijkbaar zijn met echte kip.

Vega kipstukjes zijn dus echt nooit vergelijkbaar met echte kip haha, altijd zacht en vreemd zoet. Ik vind het altijd wel prima maar ik heb dus echt nooit iemand voor de gek kunnen houden zoals me dat wel lukt met soy chunks ipv gehakt of vega kip krokantt schnitzel. Ik hoop dat je niet al te erg teleurgesteld wordt!

2 likes

Hahaha oh jee, voor mij geen probleem maar ik ben mijn vriend aan het stimuleren om vega te eten. Wat tot nu toe heel goed gaat. Begonnen met kaasburgers enzo.
Dus morgen ga ik die kipstukjes gebruiken in een groene curry, dus hopelijk heft het pittige dat zoete wat op. De dag erna vega gehakt van Lidl in lasagne. Ben benieuwd haha

Overigens weet hij het wel dat het vega is, maar hij is echt zo iemand dat als hij het niet lekker vindt hij het nooit meer eet. :joy:

1 like

Nou ben benieuwd wat het gaat worden morgen hahha. Ik ga het wel ergens doorheen eten gelukkig.

1 like

Ik heb mijn vriend hier wel mee kunnen foppen! Had niks gezegd vooraf en toen ik achteraf vroeg of hij door had dat het nepkip was had hij geen idee haha. Was ook een wokgerecht met rijst groente en saus.

1 like

Grappig dat jullie die kipkrokant zo echt vinden lijken. Die vind ik nou juist heel erg soja-achtig, dus koop altijd maar die schnitzel van valess :joy:

Deze van de toko vind ik nog het meest op echte kip lijken. Wordt ook echt super zacht en mals, vega kipstukjes van de ah enzo blijven altijd toch een beetje taai. Heel lekker door curry!

4 likes

Oe thanks, hier ga ik eens naar kijken.

Ben nog nooit bij een toko geweest, dus tijd voor een eerste keer haha!

1 like

Ja die seitan is een goede tip! Ze hebben ook een “halve kip” in de diepvries van seitan (net als die in blik), maar die zit dan niet in sojasaus en brine, dus heeft wat minder smaakt meegekregen daarvan. Misschien handiger als je het wil gebruiken voor iets minder aziatisch

3 likes