Thanks voor de info! Ik ga dit weekend eens naar de toko op onderzoek uit hahah.
Jumbo heeft ze ook en volgens mij is het allemaal één pot nat haha.
Idd eigenlijk alle supermarkten wel de plus heeft ze in twee varianten in kartonnen doos en in plastic. Die in plastic vond ik dan weer echt niet lekker
Die in zilverfolie bedoel je? Die zitten ook in een doosje toch? Ik vind die juist heel lekker.Die van de Lidl en Plus zijn mijn favo,die zijn een beetje vettig en ik vind dat wel chill ofzo haha.
Nee ik bedoel die in doorzichtig plastic, brownieblokjes heten ze🙈
Duitsland… €32.50. Ja veel Milka want 63 cent.
En ik kreeg sixpack Pepsi bijna gratis want vrouw scande p.o. maar 1 fles (wat 50 cent is daar).
Edit: Eigenlijk heb ik het gratis want heb ook voor 5 flessen geen statiegeld betaald maar dat krijg ik wel als ik het weer inlever.
Die caramel van Milka is lekker
Ik ben vooral benieuwd naar de koekjes met Baileys smaak.
Ik vond die echt tegenvallen.
Oh
Omg white oreo chocola!!! Klinkt goddelijk
Zie ik nou glitter chips?!
Welke winkel ben je geweest trouwens?
Hahaha ik dacht dus ook dat ik dat zag staan toen ik het had gekocht maar er staat gitter. Maar zag er vooral lekker uit en aanbieding dus daarom meegenomen haha. Uhm Marktkauf en Kaufland.
Geen idee haha, het is een soort koek ofzo. Maar heb niet helemaal opgegeten want ik vond het niet zo.
Ziet er uit als Streuseltaler.
Onderkant is broodachtig (gistdeeg) met daar bovenop kruimels en suikerglazuur. Klopt dat @Fenayi qua smaak?
Ja volgens mij is dat het. Volgens mij stond er ook zoiets op het kaartje idd van wat ik er van kon maken met mijn brakke Duits.
Dit was 22,17
En hiermee (nja en wat ik nog had) ga ik maken:
- noodle soep met paksoi, kool, tofu, paprika
- lasagne met groenten en vega gehakt
- wraps met bonenprut en groenten enzo
- spaghetti met knoflook en een salade
Het is vrij droog, ziet er lekkerder uit dan het is helaas.