Show je laatste boodschappen

Ik wil graag weten wat je gaat eten!

Dit is het weekmenuutje:

mexicaanse bonenstoof met boerenkool, wortel, rijst en nachos (twee dagen)

quiche met andijvie, prei en ui met paprika-komkommer salade

rode curry met broccoli, wortel, paprika en noodles

lasagne (of andere pasta) met wortel courgette aubergine en vegan kaas (twee dagen)

zelfgemaakte bonen-champignonburgers met polentafrietjes en paprika venkel salade

Plus nog een dag restjes opmaken.

3 likes

Ik ben een zeur maar dat vond ik dan weer te bitter🙈

Hagelswap is zuivelvrij, ik koop puur (hou van bitter) maar ze hebben nog 2 smaken. Ik koop ze bij AH

Hagelswag bedoel je? Die andere varianten zijn helaas niet zuivelvrij😅

Ja, die sorry, o, is dat zo?
Sorry, dan heb ik niks gezegd :sweat_smile:

1 like

Lief dat je meedenkt! :innocent:

1 like

https://www.jumbo.com/jumbo-vlokken-puur-300g/227452DS/

Deze zijn melkvrij en niet bitter! Eerder zoet

Ah top! Dankjewel! :innocent: smaakreviews zijn altijd welkom

1 like

Ff boodschappen ingeslagen bij Jumbo, omdat hun eigen merk plantaardige vleesvervangers errug betaalbaar en uitgebreid is. En ze ook net weer wat andere vegan producten hebben die niet bij AH te koop zijn.

Valess stukjes trouwens gratis gekregen, helaas niet plantaardig.

Totaal: 64,95

10 likes

Haha zo leuk om te lezen!

En dit zijn ook echt hele basic maaltijden (voor zover ik complete maaltijden had gepland), zeker voor iedereen haalbaar.

1 like

Belangrijke boodschappen in Duitsland :joy:

24 likes

Nu het nog kan :see_no_evil::muscle:t2:

1 like

Oe kan je laten weten wat je van die gourmet Creme pasta vindt? Zat er ook naar te kijken.

1 like

Zal ik doen! Het klonk echt als de perfecte kinder bueno pasta, hazelnoot en melk :heart:

De alpro was 1+1 gratis bij coop dus ongeveer 8 euro, de rest was ongeveer 17 euro. Ik heb ook ramenas gehaald voor het eerst, heeft iemand daar nog een lekker recept voor?

10 likes

Net een nieuwe keuken, dus vandaar nog dat gekke ‘gat’ in de muur, daar komt nog een stopcontact. De voorraden waren ook flink op dus heb even goed ingeslagen. Had zin om ook weer eens naar de Lidl te gaan ipv alleen naar de Appie, maar vond het wat tegenvallen. Ik koop denk ik te standaard dingen die de Ap ook voor min of meer dezelfde prijzen heeft. Ga ook liever naar 1 supermarkt ivm corona.

Lidl 39,65

Appie 65,45

2 likes

Dacht zal ook eens een foto maken. Meestal vergeet ik het. Ik ben naar de Lidl geweest.

€24,05

9 likes

5 likes

Wat zijn dat voor ijsjes?:see_no_evil: