Het is vegan ijs, een soort magnums met caramel vulling, maar ik vind de vulling meer neutraal zoet en romig dan echt caramel, de kleur van de vulling is ook lichter dan op de verpakking. Vond ze heel lekker, maar heb dan ook lang geen ijs meer gegeten (kan niet tegen zuivel).
Had deze nog niet gezien op de site van de Jumbo,
Zal eens kijken of ze die hier ook hebben
Dankjewel!
Probeer minder spullen met plastic en meer biologisch te kopen.
Jumbo 12,86. De zalm was al 6,50
Groentewinkel 9,94
En toko iets van 9 euro ook
Weekboodschappen Jumbo 62,50 incl 14 voor flesvoeding
Heb nog veel in huis voor het avondeten (pasta, rijst, aardappel, brood etc) Dat scheelt dit keer.
Oh en voor wie t leuk vindt.
Weekmenu
Noodles
Pasta met tomatensaus
Fajita’s
Kip tandoori
Nasi
Roti
Lasagne
Ovengroente met krieltjes en hamburger
Zo veel aubergines is echt mijn droom
@Meka is dat een brood zak? Ik zag vandaag iemand bij de AH die ook zoiets dergelijks had, waar heb je die gekocht? Is het ook geschikt voor als je brood wil invriezen?
Ik ben Meka niet maar als het kan vraag ik in de supermarkt meestal of ze het brood in een eigen zak van mij kunnen stoppen. Is nooit een probleem en ik heb gewoon een herbruikbare katoenen zak en daar vries ik het ook in in. Je kunt ook speciale herbruikbare broodzakken kopen maar volgens mij maakt het niet zoveel verschil.
Ik heb m gekregen dus weet niet waar die van is. Maar vaak verkopen ze de zakken in natuurwinkels, en volgend mij verkoopt de appie ze ook! Invriezen weet ik niet, heb geen vriezer.
10eu bij de Turkse supermarkt
Ik wil graag ook even extra aandacht geven aan deze GIGANTISCHE bloemkool voor 1eu:
Goeie deal en echt een mega bloemkool inderdaad haha.
Ah, 36.4. Had zin in scrambled eggs, dus daar kwam ik voor, maar ineens bleek veel van wat ik eet in de bonus!
De kleuren op de eerste foto, echt