Yesssss
Lidl, €24,21
Echt random boodschappen. Ga morgen een taart maken, vanavond even filmpje met snacks met mijn vriend, koekjes voor de stukadoor die hopelijk maandag gewoon komt en nog meer losse dingen
AH, 34 euro
Ik zit echt in een loop van de persoonlijke bonus; ik heb nu elke week die chips, vervelend
Jaaa ik heb ook om en om dezelfde persoonlijke bonussen. Echt dingen die ik dan één keer heb gekocht ofzo. Echt saai en stom haha
wow
€8,80 bij de jumbo. Wat een $@$@$* winkel os dat zeg. Veel te groot,.niks.op.een logische plaats, ik ga er nooit meer heen

Dit is altijd als ik het weer probeer precies mijn gevoel
Ik ga er alleen heen voor kattengrind want denk er hetzelfde over.
Omg die kibbeling!!!
I Jumbo juist, de mijne iig heeft heel veel vegan opties en ik kan altijd alles vinden. En veel goedkoper dan de appie
Deze 6 dingen hebben me 40 minuten gekost… de overige dingen op mijn lijstje hadden ze niet. Een kruiperige managertje van 21 snauwde een vakkenvuller af die me kei goed hielp toen ze zag dat ik in een soort van paniek status voor de 6e keer hetzelfde gangpad af ging, het was heel kak.
Wel mijn stappendoel gehaald.
Wat fijn! Voelde me echt een overprikkelde bejaarde toen ik eruit kwam.
Ja daar ging ik.voor! Dus beter is ie heel erg lekker!
Dit denk ik dus ook altijd als er weer eens kom. Zo onlogisch ingericht, ben soms echt aan t dwalen.
Grappig hoe dat verschilt, ik ga liefst naar jumbo!
Ik ben verwend ik bezoek wekelijks Plus, Aldi, Lidl, Albert Heijn en Jumbo
Haha same, ik ga dit wel missen als ik straks geen tijd meer heb. Maar m’n portomonnee zal wel blij zijn want nu moet ik alle nieuwe dingen bij alle winkels uitproberen
Dan heb je vast wel tips en aanraders voor wat je echt bij welke winkel moet halen!
Zeker🙈 Ik haal sowieso altijd groenteschijven, vegaburgers, koffiebonen en nasi bij de Lidl. Ouders vinden daar de studentenkoeken ook heel lekker. Diepvries blauwe bessen en bloemkool.
Bij de Plus aardappeltjes, rond donker meegranen, bolletjes worteltjes en helder citroen
Bij de AH reuze rozijnenbollen en blue band chocopasta
Bij de Jumbo kip voor de rest van het gezin en chocodragees en hondenvoer
Bij de Aldi groene thee, appels en voor de rest vanille toetjes, gehaktballen en pizza (de amerikaanse)
En vast nog wel meer🙈