€24,90
Ik wilde even met trots mededelen dat ik tot nu toe 131,75 aan boodschappen heb uitgegeven en nog eten heb t/m zaterdag. Dus nog krap 30 voor de laatste week van januari. De markt saved me!
Lekker bezig!
Je kan het
Groente- en fruitpakket gekocht bij lokale teler.
Mandarijnen, limoenen, druiven, appels, bananen, peren, appelsap, sinaasappels, mango, kiwi gold.
Andijvie, spitskool, ijsbergsla, paprika’s, uien, bleekselderij, bloemkoolroosjes, gele cherrytomaten, en een zak gesneden Italiaanse groenten.
Kosten: 20€ in totaal.
Heb zelf een bezorgbundel maar kreeg net deze code door via een vriendin.
Met de code AH1300 kun je je boodschappen gratis laten bezorgen bij de Appie!
(Wel alleen geldig als je laat bezorgen op een di-wo-do)
Dacht ik deel het ff hier, handig voor de mensen die hun boodschappen nu liever online doen
27 euro ongeveer. Als ik mijn boodschappen vergelijk met anderen hier lijkt het soms alsof ik de enige ben hier die niet heel gezond leeft altijd maar dat geloof ik niet. Fruit had ik gisteren al gekocht.

Samenvatting
Wel jammer dat ik 1 gewone cola heb i.p.v. zero want kwam er na het afrekenen achter dat ik 1 te weinig had gepakt dus die man vertrouwde mij maar op mijn woord en heeft gewone gepakt voor mij in de winkel, wou ook niet gaan zeuren haha want had geen kassabon.
Nou meid dan wil je mijn boodschappen niet zien
Nee hoor, zouden zo mijn boodschappen kunnen zijn. Ik zal binnenkort ook weer eens posten want ik ben a) niet creatief met eten b) picky eater en c) heb nooit inspiratie haha!
Albert Heijn, €58,81, maar met statiegeld en nog wat tegoed eraf €49,12 afgerekend
En nog een gratis reep Delicata melkchocolade met stroopwafel gekregen door onze bezorgbundel, maar aangezien ik vegan ben is die naar m’n vriend doorgeschoven.
Die Vivera shoarma is ook echt favoriet hier!
Ik ben altijd zo gelukkig als m’n crisp bestelling wordt bezorgd. Heb wel meer flessen bruis water besteld dan op de foto haha €118,98
En van de markt €14
My kind of boodschappen. Ik vond trouwens die chips linksboven wel tegenvallen. Maar die Torres
Ik heb vooral die chips gekocht omdat ik de verpakking zo leuk vind haha, ben normaal gesproken geen paprika chips eter. Ja die torres is echt m’n all time favo
Bij de AH, €11,73 En de vego chocolade van de natuurwinkel voor €3,59.
Dure week dit, komt door de wijn en het zoete broodbeleg en de vego. Ach ja, volgende week beter!
En voor de oplettende kijker, ja ik heb gister ook al chips gekocht. Heel raar, was opeens helemaal op
vego is worth it