De Bonus is deze week fantastisch he?
Wordt vervolgd haha geen Gü, geen vivera visssticks, geen groente lasagne, geen boon gehakt, geen iglo veggieburgers
Eerste AH bestelling ooit! Echt ridiculous veel, jullie willen niet zien hoe vol m’n diepvries zit wel 2 extra quorn kipfilet en ham gekregen haha, ik klaag niet
Totaal was 44,11
Ik wil zo graag boodschappen bestellen en bezorgen van AH maar ze doen dat niet in mijn dorp In de stad (hiernaast) wel, echt super stom!
Hoe zijn die jack fruit stukjes van Rootzz?
Geen idee ik heb ze in m’n diepvries gegooid
Ja halloooo, ga die even snel eten dan (knipoog emoji, ik durf ze niet meer echt te plaatsen want ik ben niet op de hoogte van alles ald ik het mommyblogtopic moet geloven)
Hahaha ik eet binnenkort wel curry waar ik ze in wilde doen dus mogelijk ben ik donderdag terug met review
Ook veel bonus origineel 61.85 maar met gewone & persoonlijke bonus 39.80 betaald
Oh en 6 euro voor 5 verschillende kruiden, van de Turkse supermarkt
Weet iemand waar je goedkope amandelboter/pasta kan kopen? (Zelf maken zit er even niet in )
Nergens want het is tyfus duur. AH heeft er wel eentje van eigen merk, die is wel wat goedkoper dan ergens anders (340gr voor 4.5eu). Je kan altijd wachten op aanbiedingen
Ik was al bang dat dat het werd🙈
Oh kan dat? Een reclamebon vragen?
Wist ik helemaal niet, goed om te weten ga ik de volgende keer vrahen!
Zie nu dat ik per ongeluk 2x paprika paté heb gekocht, wilde eigenlijk ook de mediterraanse oeps. Betaald €22,51, bonus 12,55 (had eigenlijk ong €13 bonus, maar blijkbaar werkte mijn bonus box niet )
Heb je de producten in je bonus box wel geactiveerd?