Ja, dat wel
Hmm vreemd!
Dit is bij mij ook al een paar keer gebeurd, ik ga dan altijd gewoon langs de servicebalie, ook al gaat het om 50 cent Zonder de korting had ik het vaak niet gekocht dus dan dwing ik mezelf het terug te vragen…
Zonder bonus en statiegeld eraf 78,46 en heb 51,98 afgerekend. En ja, mijn vriend en ik hebben hele poezelige kontjes.

Samenvatting
Ik ga altijd vooral heen om shag te halen, vandaar nooit heel veel boodschappen. Oh en ik heb één broodbeleg op het werk al geopend haha.
Ben benieuwd wat je van de macaron paaseitjes vindt!
Lekker! Maar niet heel bijzonder en ik proefde niet zozeer macarons maar het zijn gewoon lekkerr paaseitjes. En los van de smaak altijd een plus als je niet die papiertjes eraf hoeft te plukken
Wat een aantal mooie verpakkingen zitten hier tussen! Die chipszak, ijsjes, dat blikje etc. Je kan bijna een mooie sfeerfoto er van maken.
Voor het eerst een online bestelling geplaatst bij een supermarkt. Super random bestelling maar deze aanbieding is zo goed dat ik er goed gebruik van heb gemaakt Maandag ga ik het ophalen (bezorgen heeft een hoger minimaal bedrag) en de servicekosten zijn ook nog eens gratis met deze aanbieding!
Het zijn 15 doosjes van mijn favoriete gemberthee, 4 bussen geurparels en een doos waspoeder Had ook eigenlijk net zo goed voor 25,- aan thee kunnen inslaan maar ik vond dit iets normaler dan straks daar alleen 27 doosjes kwam halen zonder iets van andere boodschappen
Welke winkel is dit?
Ik gok online besteld via crisp
Via Crisp besteld inderdaad!
Echt boodschappen van een 13jarige, maar ik was bij een supermarkt bij mijn ouders in het dorp dus heb alles meegenomen wat mijn eigen niet heeft.