Tripje naar de Koreaanse supermarkt
Ik eet verder ook normale dingen hoor, maar ik was even langs Jumbo voor wat nieuwe snacks/ andere zooi om uit te proberen die mijn Appie niet heeft.
Oh ik hoop dat mijn jumbo ook die croky chips heeft! Ze waren gisteren lege schappen aan het vullen dus misschien wel .
Omg die Croky chips heb ik nodig
Ik heb die Croky gekocht bij de Plus! Het is wel echt zout met limoen nasmaak. Best bijzonder maar niet persé heel lekker. Zou niet nog een zak kopen iig.
Ooh die croky chips doet me denken aan de chips in Mexico met zure nasmaak. Was vaak ook pittig, bv taki’s. Ben er al 2 jaar naar opzoek haha hopelijk is dit een beetje vervanging daarvoor
Taki’s verkopen ze bij Jamin! Wel vrij prijzig maar worth it. Vind die zo lekker. Zuur en pittig zijn echt mijn favo smaken.
Waarom heten die Nesquick repen “Water” ?
EDIT: omfg domme doos, wafer. Never mind.
Even teruggezocht, maar het was deze: Chocolate Peanut Butter Bars | RecipeTin Eats
Halfbaked Harvest heeft ook best wat recepten.
Ik ben op de gezonde tour!
Die mosterd mayonaise is zo enorm lekker. Bij mij verkopen ze het nergens in de buurt, dus als ik het zie gaan er meerdere tubes mee
Ga ‘m snel proberen! Mijn favoriet (en dus tip, want ook bij Jumbo verkrijgbaar) is die van Amora.
Wij laten onze boodschappen wekelijks bezorgen door AH maar soms doe ik een losse bestelling bij Jumbo, of ik ga langs. Ik ben inmiddels weer een Jumbo-lijstje aan het vullen en die is grotendeels gevuld met tips van jou.
Nog een tip van mij; de maple syrup van La Place!
We hadden een tijdje die van AH (Biofan) en dat vond ik geen succes. Die van La Place is echter heerlijk dus die koop ik zeker opnieuw. Lekker zoet en een warme smaak. Bij mijn weten alleen bij Jumbo verkrijgbaar.
Millennialboodschappen incoming, alleen de avocado mist nog €1.86
En de veel te dure maar Fairtrade en vegan en biologische en Europese chocolade met handgeraapte noten en ambachtelijk gewonnen zeezout.
love de kinderhandjes
Zie ik het nou goed? Heb je gele kiwi’s gekocht? Ik zoek mij een ongeluk maar kan ze nergens vinden! Ben je toevallig in Amsterdam boodschappen gaan doen?