Oh ik hoor graag hoe die curry worstjes zijn !
Je vroeg t niet aan mij maar SUPER lekker. Echt curry, echt goede knak, like meat is echt m’n favo merk chefs kiss
oke ja morgen kopen
Ik geniet echt van deze kar-foto’s! Ik zeg MEEEEERR!!
Haha ik kijk ook heel vaak bij andere mensen in de kar verder niet nieuwsgierig
Heb ze ook geproefd, heel lekker inderdaad!
Ik kocht dit want leek me leuk om te proberen. Goor. 1/10, na de helft went het ietsje maar nee. Munt proefde ik überhaupt niet.
Oeh die fruitstick ijsjes zien er lekker uit. Welke winkel?
Edit: Ik kijk niet goed, AH zo te zien haha.
Waarom hebben we nooit meer iets gratis in de bonusbox
Omdat dat gewoon sampling van een leverancier is en dat is best een heel erg duur grapje (voor ons is het gratis maar de leverancier betaald daar natuurlijk dan voor). Zullen ze dus alleen doen bij recent geïntroduceerde artikelen of artikelen die een relaunch hebben gehad.
AH inderdaad!
Ik had gister ineens kauwgum maar dat stond niet bij mijn bonusbox. Zag het pas toen ik in de winkel in mijn bonusbox keek.
Snap ik idd, maar had het idee dat het in het begin van de bonusbox veel meer was😅
Ja ik vermoed ook om die bonusbox aan te jagen haha. Ik heb nu elke week 10% korting op een blik mais, was dat in de eerste week had ik er nooit mee op gekeken. Nu denk je toch: ah misschiiiiiien is er wel iets gratis
Ik vind het zo irritant dat je nu bij die bonusbox je selectie niet meer kan veranderen. Ik had 5 dingen geselecteerd en wilde er toch 2 ruilen, kon niet meer. Dacht eerst ben ik nou zo scheel, maar het staat nu ook in de voorwaarden dat het niet meer kan. Je moet dus echt voor je selecteert goed kijken wat je wil.
Ik heb komende week een boequet reeks in mijn bonusbox?! Echt nog nooit gelezen, laat staan gekocht bij de appie
Wist niet eens dat ze dat verkochten
Ik heb 4 verschillende soorten zakken sla, top.
Hee ik heb ook zakken sla (oa rucola en ijsbergsla). Maar ook B&J en 40% op plantaardige melk van AH, en van die slaatjes voor op brood (2 voor€2) die ik wel echt soms haal dus dat is top.