En @Boba er is ook een versie met ananas cake die geweldig is!
ik maak me zorgen dat die te veel naar ananas smaakt :â) ik haat ananas
Dan zou ik hem niet proberen haha
Ik vond het niet vies, maar ook niet super lekker haha. Misschien dat ik mân mening na mân tweede ijsje beter kan onderbouwen. Ik ben inderdaad ook dol op salted egg yolk buns en salted egg yolk chips in AziĂ«. Het was romig, maar ook hartig (kon de smaak niet echt verklaren, maar nu je kaas zegt valt het wel een beetje op zân plek nu) en een zoet. Beetje een combi van smaken (waar ik normaal gesproken wel van jou) en het smaakte niet echt super erg maar salted egg yolk, ik vind die normale boba ijsjes wel lekkerder. Ik zag trouwens ook iets van er boba pudding ijs, wellicht dat ik die de volgende keer ga halen haha
Die boba pudding ijsjes zou ik echt niet aanraden. Er zit een soort ijzige laag omheen (het enige dat naar bruine suiker smaakt), die niet lekker eet en de binnenkant is vooral teleurstellend. De brown sugar boba is veel lekkerder en het geld waard. Die pudding ijsjes evht niet
Zo veel aubergines
Ahh die cinnamon churros zijn zo lekker!
Ik ben beĂŻnvloed door @inezweski en heb Babybel gekocht als low cal/low carb snackkies.
Verder luie dingen omdat ik me niet zo lekker voel en 0 zin heb om te koken. Kastanjejam, twee verpakkingen vegaburgers, 1 kg perziken, neppe Special K met chocola, donkere Lindt met blauwe bessen en amandelen, twee verpakkingen worteltjes (echt geld- en plasticverspilling⊠maar ik houd er zo erg van), lactosevrije Griekse yoghurt. âŹ16,20
Die babybels waren de proteine!!!
Hahaha shitti! Nouja ik vind het alsnog een lekkere snack en was er zonreronze Inez niet op gekomen!
Ja ze zijn sowieso superlekker hahaha
(Dat netje van 5 dan, als ik echt honger heb)
Hahaha same here
Kastanjejam klinkt bijzonder maar ook wel lekker. Hoe smaakt dat?
Naar marron glacé, maar een beetje minder zoet!
Ooo, ik wil dit . Maar heb geen Coop in de buurt
Heb het nog nooit ergens anders in de supermarkt gezien.
Ik denk eigenlijk ook niet dat de Nederlandse Coop dezelfde producten heeft als de Italiaanse