Hoe vond jij de ijsjes? Ik was van te voren heel benieuwd omdat ik veel goede dingen over de brown sugar boba ijsjes had gehoord, maar die salted eggyolk smaak leek meer op een cheetos poeder smaak vond ik
Ik vind de brown sugar boba ijsjes super lekker en de salted eggyolk ook, maar je hebt wel gelijk dat die een beetje kazig is (er zit ook kaas in). Qua textuur/structuur/romigheid zijn ze vergelijkbaar, en ze smaken allebei naar wat ze adverteren te zijn. Brown sugar boba smaakt naar bruine suiker, salted eggyol smaakt naar eidooier. Ik kreeg er beetje hong kong style eggtarts smaak vibes van
edit; Je vroeg het niet aan mij maar goed hier is mn monoloog
Ja na afloop ging ik ook op de ingrediƫntenlijst kijken en kwam ik erachter dat er kaas in zat. Had eigenlijk wel verwacht dat ik het lekker zou vinden want vind idd HK eggtarts lekker en bestel als ik ga dimsummen ook graag de salted eggyolk buns. Volgende keer als ik naar de Toko ga, ga ik dan wel de brown sugar boba proberen, die klinkt goed!
ik maak me zorgen dat die te veel naar ananas smaakt :ā) ik haat ananas
Dan zou ik hem niet proberen haha
Ik vond het niet vies, maar ook niet super lekker haha. Misschien dat ik mān mening na mān tweede ijsje beter kan onderbouwen. Ik ben inderdaad ook dol op salted egg yolk buns en salted egg yolk chips in AziĆ«. Het was romig, maar ook hartig (kon de smaak niet echt verklaren, maar nu je kaas zegt valt het wel een beetje op zān plek nu) en een zoet. Beetje een combi van smaken (waar ik normaal gesproken wel van jou) en het smaakte niet echt super erg maar salted egg yolk, ik vind die normale boba ijsjes wel lekkerder. Ik zag trouwens ook iets van er boba pudding ijs, wellicht dat ik die de volgende keer ga halen haha
Die boba pudding ijsjes zou ik echt niet aanraden. Er zit een soort ijzige laag omheen (het enige dat naar bruine suiker smaakt), die niet lekker eet en de binnenkant is vooral teleurstellend. De brown sugar boba is veel lekkerder en het geld waard. Die pudding ijsjes evht niet
Zo veel aubergines
Ahh die cinnamon churros zijn zo lekker!
Ik ben beĆÆnvloed door @inezweski en heb Babybel gekocht als low cal/low carb snackkies.
Verder luie dingen omdat ik me niet zo lekker voel en 0 zin heb om te koken. Kastanjejam, twee verpakkingen vegaburgers, 1 kg perziken, neppe Special K met chocola, donkere Lindt met blauwe bessen en amandelen, twee verpakkingen worteltjes (echt geld- en plasticverspilling⦠maar ik houd er zo erg van), lactosevrije Griekse yoghurt. ā¬16,20
Die babybels waren de proteine!!!
Hahaha shitti! Nouja ik vind het alsnog een lekkere snack en was er zonreronze Inez niet op gekomen!
Ja ze zijn sowieso superlekker hahaha
(Dat netje van 5 dan, als ik echt honger heb)
Hahaha same here