Kastanjejam klinkt bijzonder maar ook wel lekker. Hoe smaakt dat?
Naar marron glacé, maar een beetje minder zoet!
Ooo, ik wil dit . Maar heb geen Coop in de buurt
Heb het nog nooit ergens anders in de supermarkt gezien.
Ik denk eigenlijk ook niet dat de Nederlandse Coop dezelfde producten heeft als de Italiaanse
Hahahha, oeps! Ik vond mezelf al een enorme Sherlock dat ik uit @anon28710462 s foto had opgemaakt dat ze bij de Coop was Maar ben toch niet zo goed als ik dacht als ik gemist heb dat ze helemaal niet in Nederland was/is/woont.
Dan maar onthouden voor als ik ooit weer in Italië ben
ik heb zo’n kastanjejam weleens gezien in een AH in t gooi, in een schap met luxe jamsoorten. in utrecht zie ik zo’n schap nooit dus denk dat het vanwege de doelgroep niet overal te vinden is maar je kan het proberen! of een winkel met franse delicatessen
In Duitsland kan je t ook het hele jaar door kopen, van meerdere merken, en soms in de herfst verkoop Bon Mamman het in de AH enzo. Ik vind het heel lekker dus ben er vaak naar op zoek, kan het nooit in delicatessen winkels vinden. Maar de onlinedrogist verkoopt het wel.
Moet je alleen wel 6 pottten kopen haha
In de zakjes zitten: kamille bloemen, cacao nibs, pure chocolade hazelnoten, linzen, pasta en pompoenpitten.
25 euro
Waar gekocht?
De Pers in Uuuu
Niet in de buurt helaas
Ik bestelde een box via Scoupy met deze inhoud:
In plaats van KitKat cappuccino zat er een Johnny Doodle milk fudge & brownie in. Inclusief verzenden maar €9,99 dus een hele goede deal vind ik! Alles wordt in mijn huishouden gebruikt, dus ik vind het echt een aanrader.
Crisp bestelling. In het groene plastic zit wilde spinazie, in de papieren zakken zoete aardappels, mandarijnen en cherry tomaten. Ik kreeg wel de verkeerde yoghurt, en een brownie die ik niet besteld had. Ik krijg best vaak iets ‘extra’; hebben jullie dat ook bij Crisp?
Ja je krijgt best regelmatig iets gratis idd! Ook als je een voorstel doet voor een product en ze nemen hem op in het assortiment krijg je het vaak gratis bij je volgende bestelling. Zou het van de yoghurt sws even doorgeven via whatsapp, ze reageren super snel en je krijgt altijd een nette oplossing! Klinkt echt alsof ik aandelen heb in Crisp I wish haha PLEASE CRISP SPONSOR MIJ
Haha ik vind Crisp ook top, kan niet meer zonder de croissants en ze hebben ook veel vis die ik hier niet zo snel in de supermarkt kan vinden.
Vind het altijd zo apart dat je bijna voor hetzelfde geld bij de AH/Jumbo nog niet eens de helft hebt van wat je voor dat geld bij de Lidl kan halen. Of misschien net de helft. Ben in elk geval blij dat ik dat hier ook altijd terug zie. (ook al zijn het vaak andere producten/merken, ik vind het echt verbazend)
Ligt er natuurlijk ook wel aan wat je waar haalt. Als je bij beide hetzelfde haalt en dat verschil rolt eruit zou ik dat inderdaad een ding vinden. Maar als ik zie dat mensen bij de lidl gewoon groentes halen en bij de AH luxere producten is het natuurlijk niet zo heel gek dat dat veel duurder is