Gellak van PG zit er na precies 2 weken (en bijna een week zon, zee, strand) nog perfect op!
Jawel, staat je geweldig!
Echt zoân lekkere âsappigeâ kleur.
Ik vind het ook te saai, moet hier nu wel 3 weken op kijken
helemaal prima toch, ik gebruik ook alleen maar big apple red, is me favoriete kleur hij blijft zooo mooi.
3 en 4e van rechts <3
Oh ja, drie weken is wel lang ja.
Kun je er zelf niet nog wat glitter overheen doen?
Dit ziet er zo fijn uit
Kan je gellak ook verwijderen met nagellak remover dat in zoân potje zit met een sponsje waar je dus je vinger in moet steken?
Lijkt me niet handig, aangezien je de nagels echt even met remover moet laten intrekken. Dan ben je per vingen wel heel lang bezigâŠ
Ja dat van die pluisjes is zo rot he. Echt alsof alle pluisjes om je heen denken âjoehoe lichte nagellak, kom we gaan allemaal even daar verzamelenâ.
Wel trouwens slecht van die kwastjes van PG. Dat is niet normaal. Misschien hun even een mailtje sturen? Zeker wanneer het bij meerdere kwastjes gebeurd. Of lak je toevallig dicht bij een raam/buiten? Want dan kan zoiets ook gebeuren
Sooo ik ga hier goed op.
Welk merk gebruik jij?
Vreemd idd, ik heb dat nog nooit gehad bij de kwastjes van PG. Lijkt alsof het een soort opdroogt, zou goed kunnen wat @BiloxiParish zei!
Ja klopt, door het raam komt uv binnen en aangezien gellak uithard door middel van uv kan het kwastje en de lak hierdoor gaan klonteren. Daar is zelfs helemaal niet zoân sterk zonlicht voor nodig. Daarom kun je gellak ook eigenlijk niet buiten gebruiken. Een minuut dat kwastje in de zon of gewoon in het buitenlicht en je kunt het weggooien. Dat krijg je dus ook niet meer goed.
Zelfde geldt voor wanneer je je potjes te dicht bij de lamp zet of bijvoorbeeld op een plek bewaart waar de zon fel schijnt.
Maar het kan natuurlijk ook door een fout in de productie komen hoor, daar niet van. Maar door uv straling is wel één van de meest voorkomende problemen.
Hopelijk blijft je lak alsnog goed zitten. Ik las ooit ergens als tip dat je het best na het douchen je nagels kunt lakken in de badkamer omdat er dan geen stof rondzwerft. Mja ten eerste zijn je nagels dan beĂŻnvloed door het water en warmte van de douche dus daardoor bestaat er een kans dat het minder goed hecht. En ten tweede moet je badkamer daar ook wel voor geschikt zijn haha
Hierop zitten voornamelijk kleurtjes van venalisa en van pink gellac!