Show je nagels

Voor iedereen die het leuk vindt om nagels te kijken en/of inspiratie op te doen!

Yay leuk!!! Dankjewel Jeg!!
Wacht ff

mijn setjes van de afgelopen 3 maanden:

die paarse begon ik mee
toen die suikerspin en nu heb ik sorbetkleurtjes

Ga zaterdag weer opvullen

Nice!!!

Bij gebrek aan nagels heb ik die van mijn kleintje opgefleurd. Ongelooflijk hoe sterke nagels ze heeft.

Ok gelijk mn eerste poging foto toevoegen. Sorry voor de overbelichting, ik zit een beetje in het donker.

Je eigen nagels of acryl nagels? Ze zijn pretty.

Het zijn gelnagels! Mijn eigen kreeg ik nooit netjes langer gegroeid, ze gingen altijd splijten. Ik wil ze nog een stukje langer maar niet heel veel want daar kan ik niet mee omgaan haha.

ik vind het echt snel wennen hoor de lengte, ik typ gewoon nu met die heksenklauwen van mij

ik moet mijne overigens kort laten maken dus dat ga ik zaterdag doen, echt janke

@Jeg weet je al wat je nu gaat laten doen? Of bedenk je het pas als je bij de nagelstyliste zit.
Als ik een nieuwe baan heb kan ik ook eindelijk weer nagels laten zetten.

ik bedenk het meestal ter plekke, wil sowieso de kleurtjes en glitters erin houden eigenlijk maar misschien ga ik wel voor spierwit of babyroze alleen alle tien de nagels hetzelfde is echt zo niet jeg

ik denk dat ik nu iets wil met koraal of neon geel misschien

@Jeg Ik zag dit topic en wilde jou er in taggen maar dat was dus helemaal niet nodig.

Mijn vriend wilde ook graag zijn nagels aan jullie showen. En zijn augurk. “Zo, ff likes binnenharken op je nieuwe account.”

ja hallo hier ben ik

Ja dat denk ik ook, mijne zijn nu ongeveer een halve centimeter langer dan ik mijn eigen nagels zelf had en dat was al wennen in het begin :sweat_smile:, maar ik wil nu al niet meer zonder.

Ik wil ook. Ik bijt nagels :anguished:

Leuk topic :smiley:
Ik had even een nagel-stop, maar ik mag volgende maand weer van mezelf. Dit waren mijn laatste:

Prachtig kleurtje en mooie lengte en vorm!:grinning: