Show je nagels

Voor iedereen die het leuk vindt om nagels te kijken en/of inspiratie op te doen!

3 likes

Ok gelijk mn eerste poging foto toevoegen. Sorry voor de overbelichting, ik zit een beetje in het donker.

17 likes

Het zijn gelnagels! Mijn eigen kreeg ik nooit netjes langer gegroeid, ze gingen altijd splijten. Ik wil ze nog een stukje langer maar niet heel veel want daar kan ik niet mee omgaan haha.

1 like

59 likes

@Jeg Ik zag dit topic en wilde jou er in taggen maar dat was dus helemaal niet nodig.

1 like

Ja dat denk ik ook, mijne zijn nu ongeveer een halve centimeter langer dan ik mijn eigen nagels zelf had en dat was al wennen in het begin :sweat_smile:, maar ik wil nu al niet meer zonder.

1 like

Leuk topic :smiley:
Ik had even een nagel-stop, maar ik mag volgende maand weer van mezelf. Dit waren mijn laatste:

27 likes

Prachtig kleurtje en mooie lengte en vorm!:grinning:

17 likes


Roze

17 likes

Dabkje! Dit was voor de zomer, meestal doe ik wat lichter roze! Maar als ik op vakantie ga wil ik deze wel weer :grin:

Edit: oh ja nog even voor de zekerheid, de auto staat natuurlijk stil als ik een foto maak. Ben niet rijdend m’n nagels aan het fotograferen.

Nog een paar van m’n lievelings


16 likes

Mooie nagels hier! Ik ga maandag weer, maar de mijne zijn standaard kort ivm werk. Mijn styliste heeft altijd goede ideeën want ik kan niet kiezen. Maar ik zie hier wel wat leuks voorbij komen :slight_smile:

Die tweede kleur is zo mooi! Past ook overal bij

2 likes

Prachtige kleur!

1 like

12 likes

Mijn nagels zijn nu te lelijk om te showen (3 weken uitgroei). Normaal zou ik ze dan nu weer laten opvullen maar ivm vakantie heb ik nu 4 weken er tussen zitten. Maandag weer :raised_hands:t3: Ik zat te denken aan fuchsia met misschien glitters of iets pastelblauwachtig. Volgende week maak ik meteen een foto :sunglasses:

Edit: oja en ik denk dat ik mijn vorm wil veranderen. Heb nu squoval maar wil misschien eens almond proberen

17 likes

24 likes

Ik moet ook weer eens m’n nagels gaan lakken! Had vroeger een nail-artblog en deed m’n nagels elke 2-3 dagen, maar sinds ongeveer twee jaar draag ik eigenlijk bijna nooit meer nagellak (had ik vroeger werkelijk ondenkbaar gevonden). Terwijl ik wel altijd vrolijk word van gekleurde nagels…

Dus voor nu deel ik maar de grote versie van m’n avatar hier:

3 likes

Mermaid glitter nails!

24 likes