Show je nagels

& @colalight Oh ja wauw! Even kijken of ze dat hebben :heart_eyes:

Ja klopt :frowning: Dan maar goeie dupes vinden. Heb zelf wel de holo, maar omdat ik nu naar een styliste ga gebruik ik die nooit meer. Kan 'm wel een keer meenemen, of is dat gek :smiling_imp:

Hahaha zolang je ze evenveel betaalt… zullen ze wel niet moeilijk doen :joy:

2 likes

Mooi! welke nagellak is dit?

Ja ik kwam er laatst ook achter! Kwam foto’s van mn nagels van een 1/1,5 jaar geleden tegen en ze waren toen net iets langer dan mn eigen nagel, en toen ging ik steeds langer en gekker inderdaad :joy: Moet zeggen dat ik nu wel echt blij ben met de vorm en lengte en deze nu altijd bijna aanhoud!

2 likes

Het blijft altijd gevaarlijk om zonder idee over wat je op je nagels wil naar de nagelsalon te gaan… dusja, koningsblauw hahaha

39 likes

Haha daarom wil ik van te voren kiezen, ik ga anders gewaagde kleuren kiezen die niet passen bij me.

Hoewel dit wel heel gaaf staat!

1 like

Love it!:heart_eyes: Ik weet nu wat ik de volgende x ga doen haha

1 like

Jaaaaa 'tis the season voor deze kleur, ik ga voor iets vergelijkbaars straks!

In het echt is het knal rood

13 likes

14 likes

Als ik al deze prachtige foto’s zie wil ik echt naar een nagelsalon, maar ben echt bang dat dat tot een dure verslaving leidt :joy:

je kan het ook aan jezelf leren.
ik zeg niet dat dat perse een goedkope verslaving is… maar dan kun je het een hobby noemen en geld uitgeven aan een hobby is niet zo erg toch :sweat_smile:

3 likes

Thanks! Ik ben echt lastig maar al die nude tinten (licht en donker) vloeken echt bij mn huid. De bovenste vind ik wel heel mooi :star_struck:

dat geeft toch niet! was niet bedoeld dat je het moet nemen! gewoon ter inspiratie ook leuk voor anderen.
nude tinten zijn zo lastig vind ik… ook met lippenstift.
soms doe ik het op en lijken m’n lippen echt naakte garnalen ofzo. zo gaar! zelfde met nagels.
Ik vind het echt lelijk als ze de big-kleur van m’n handen naar boven halen. liever dat m’n handen wat geler en bruiner lijken dan van die roze worsten hahaha

1 like

Jaa ben heel blij met je inspiratie! Helemaal eens betreft nude, maakt mijn handen soms zó doods als de tint net niet goed is. Echt zonde, want kan zo chique staan.

Haha mooie beredenering! Ga me inderdaad eens verdiepen in een set om zelf aan te schaffen

1 like

Thanks!
Hij is van Essence - 03 I :heart: you berry much
Hij is alleen in het potje lichter dan een dubbele laag op je nagels :woman_shrugging: achteraf blij mee, maar je verwacht dus iets lichters als je hem koopt.

2 likes

Ik baaaaaaaal dat ik mijn nagels niet mag lakken door mijn werk :frowning_face:
Ze zijn mooi lang en sterk en zo toe aan een laagje nagellak

3 likes

Essie A-List. Mooi kleurtje maar jelly en daarom erg doorschijnend, gelukkig merk je dat niet op korte nagels. :smile:

13 likes