Show je nagels

@BiloxiParish ik heb ook lavender grey van pg en het hier totaal geen last van. Dus misschien hebben jullie beide een verkeerde batch te pakken??

Oh echt? Wat gek. Misschien toch maar eens contact opnemen met PG dan…

Ja zal ik doen als ik jou was. Ik zit op zo fb groep en lees dat mensen vaker contact met hun opnemen en dan vaak mogen ruilen etc.

3 likes

Oh, ga ik toch maar eens doen dan denk ik! Dankjewel

1 like

Soms lijkt het paars en soms blauw. Krijg het niet goed op de foto

6 likes

8 likes

Vind zwarte nagellak bij mezelf wel wennen

10 likes

Is het fel-blauw maand ofzo haha

1 like

Ik ga dit doen vrijdag

13 likes

Gevaarlijk!!!

Ik ben zo blij met de tip die hier werd gegeven over de buildergel van Kiki London!
Ik bijt heel erg nagels en had al jaren acrylnagels bij de salon, maar ik was er een beetje klaar mee ivm kosten & tijdsinvestering. Tijdens de eerste lockdown Orly GELFX builder (duur!) uitgeprobeerd maar dat was er steeds binnen twee dagen weer af. Daarna toch maar weer naar de salon.
Vorige week Kiki London builder besteld om het toch nog een keertje te proberen en dit werkt echt fantastisch, het wordt veel harder, kan het veel mooier shapen en het blijft veel beter zitten. Daarnaast ook echt veeeeel goedkoper dan de salon en Orly. Echt een aanrader!!

4 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.