Gellak! Burnt Romance heet ie als ik het goed heb onthouden.
Supermooi, net een sterrenhemel!
Wow nu is 'ie weer heel anders zeg. Wel echt een mooie kleur.
Hoe krijg je je randjes zo enorm mooi strak? Dat lukt mij nog steeds niet! Is echt super mooi gelakt.
Helaas niet zelf gelakt. Ik was naar een nagelsalon want zelf krijg ik het ook nooit zo mooi.
Waar is het glittertje van? Erg leuk!
Dankje! Glitter is van Rival de Loop Young, van Rossmann (Duitse drogist). Al wel een jaartje of twee oud, dus weet ook niet of ze die nog steeds hebben.
Geïnspireerd door jullie weer eens mijn gellac set gebruikt! Benieuwd hoe lang t blijft zitten dit keer
Mooie kleur! Ali express verkoopt trouwens heel veel goedkope lampen voor gel nagels en ook nagellakjes! Ik bestel mijn nagellakjes daar altijd en zijn altijd van goede kwaliteit.
Heb je aanraders? Ik heb thuis een lamp van sensationnails en zou graag nieuwe lakjes willen kopen.
Ik heb zelf hier twee keer besteld:
https://s.click.aliexpress.com/e/c2AxsrKu kwam redelijk snel binnen en vind dat de dekking goed is en blijft er goed op zitten!
Nieuwe gelnagellak binnen! De kleur lijkt alleen echt niet op het plaatje van de website. Vind het alsnog wel ok!
Dankjewel! Ik moet er eens een keertje voor gaan zitten en onderzoeken hoe en wat, misschien voor kerst een set vragen.
Ik heb gisteravond trouwens nog een laagje topcoat aangebracht (Mesauda, mijn nieuwe favo! Als iemand ooit in Italië nagellak wil kopen, is dit merk echt een aanrader. Ze verkopen van elke lak zowel een mini als normale verpakking en het borsteltje is echt de fijnste ooit!) en ik vind het effect erg mooi! Bijna gelachtig.