Ah gadsie je ziet de gouden glitters niet…
Wauw doe je dat zelf?
M’n heksennepnagels iets korter gemaakt en een ander gouden printje gegeven. Kan nu in elk geval normaal typen.
Wauw deze is mooi!! Vraag me af of het op mijn huidskleur ook mooi staat. Heb gelijk gegoogeld. Deze ga ik kopen!
Nice! Ben blij dat ie nu weer gebruikt wordt door jou!
Ik weet niet meer welke kleur, OPI gelcolor kleur in ieder geval. Ging naar binnen met het idee om een licht nude kleurtje te doen, maar ja soms lopen dingen anders
Op de foto valt het niet zo op, maar mijn nagels zijn echt bizar lang voor mijn doen. Denk eigenlijk niet dat ik ze eerder zo lang heb kunnen groeien. Kleur is maximillian strasse her van essie
Nee, dat doe ik nooit, omdat het natuurlijke nagels zijn. Niks mooiers, dan echte nagels, kort, lang of ongelijk maakt voor mij niets uit.
Is de kleur, leger groen?.. mooie kleur trouwens
Cool!!
Een van mijn lievelingskleuren van Essie. Staat je goed!
Nee het is meer grijs met groen. En soms vind ik het ook een beetje blauwgroengrijs lijken, afhankelijk van het licht haha.
Hee volgens mij ben jij redelijk nieuw (welkom!). Je kunt door mensen te taggen met @iemandsnaam meerdere mensen aanspreken in 1 post. Zo hoef je niet te dubbelposten
Ik wilde een foto maken, maar hond was het er niet mee eens.
De kleur is 63 pearly light geranium van Kiko.
Haha ahww je hond
Mooie zomerse kleur!