Nou bij mij is het geen feestje momenteel maar heb ook die leuke sterretjes!

Camera vond het niet de moeite dus wou niet focussen
Jawel dat gaat lastig (had ik dus niet over nagedacht voor het zetten) een apple oordopje gaat net, maar irriteert na een tijdje wel en is meestal de reden dat mijn piercing gaat bloeden oid. Maar ik gebruik niet vaak oordopjes, meestal een koptelefoon.
Hoe heet die piercing nou? Met dat grote ringetje. Vind ik zo mooi. Lijkt me wel heel pijnlijk
Ik antwoord stiekem even: conch!
Liever niet quoten, verwijder dit mss weer:
Weg, scuzi
De rook is nog niet zo oud, al wel zin om dat sieraad te vervangen door een ringetje.
@anon81733682
Heel mooi! Waar zijn de oorbellen aan je (voor jou) linker oor van? En waar is de oorbel wat op een soort schelpje? lijkt aan je rechter oor van?
Ik zit er aan te denken dat ik misschien toch een 2 gaatje wil want ik vind dat wat bijvoorbeeld @Karl_Lagerfeld heeft echt heel mooi.
Ik ben alleen wel iemand die graag grotere gekleurde oorbellen draagt en ik twijfel of je dan heel erg ziet dat er een tweede gaat naast zit (die je dan denk ik leeg laat?).
Is er een zoekterm op Pinterest die mij zou inspiratie zou kunnen geven over hoe je een tweede gaatje kunt vullen?
Ik draag in mijn eerste gaatje ook grote opvallende oorbellen! Je 2e gaatje moet dan iets meer naar je oorschelp toe zegmaar
Is dat dan iets wat je speciaal moet aangeven bij degene waar je dat laat doen?
Misschien kun je grooste oorbellen indoen en dan kunnen jullie kijken waar ze het mooist staan! Ik heb mijn tweede gaatje zelf zo geprikt.
Had jij trouwens nou ook je piercing (of derde gaatje, zie even op de foto niet zo goed of ie in het kraakbeen zit) zelf gezet?
Ja had ik ook zelf gedaan. Ik ben een echte diy girl
Haha nice. Ik heb net m’n derde gaatje geschoten, maar heb nog 4 schietdingen liggen, maar die kunnen zeker niet door m’n kraakbeen? Herinner me geloof ik dat jij een pierce set had gekocht op ali.
Ja ik had ook een piercing set gekocht maar die was voor mn neus of een helix. Maar mn oorgaatjes heb ik met die dingetjes van ali gedaan. Je schiet ze daar niet mee maar je pierct ze. Zolang je zelf moet duwen is het niet schieten.
Ja!
Ah top! En is jouw derde gaatje door het kraakbeen of niet? haha
Ja maar het is wel vrij zacht kraakbeen nog… niet zo hard als mijn oorschelp oid
Ik zit daar ook over te twijfelen, vind die heel mooi! Zou zelf wel een klein ringetje nemen.