Hier ben ik ook heel benieuwd naar @anon81733682
jaaa heel mooi!
Die rook is zo leuk! Ik had hem ook, maar waarschijnlijk te snel (zelf) het staafje verwisseld met een ander sieraad en vervolgens bleef ie steeds ontsteken. Dus toen heb ik hem er maar uitgehaald
@Desalnietteplus @Kuidaore de ringetjes komen van de six, wel al een paar jaar terug. 't parelmoer achtige ding heb ik op vakantie gekocht!
@Virago oooooh wat zonde! Ik vind het ook een heel. Mooie piercing inderdaad. Zou je 'm niet opnieuw willen nemen?
ik heb 8 gaatjes. als ik een foto post, herkennen mensen mij misschien aan mijn oorbellen haha
ik wil er nog een piercing bij maar nog niet echt besloten welke dat wordt haha
Ik heb een anti tragus en ook 2 normale gaatjes. Maar ook wel genoeg ruimte in m’n oor en de plek van de anti tragus is ook groot, dat flapje zeg maar. Moet wel zeggen dat die echt ontzettend slecht heelt. In februari gezet en het is nog steeds dik en soms vocht bultjes. Komt gedeeltelijk wel door mezelf, shirt blijft er aan hangen bijv of een bal erop gekregen maar ook de shop zei dat deze langzaam heelt.
@Madrid
Net nieuw en heel blij mee!
Ik ben wel door jullie geinfluenced dus ik zal voor altijd aan jullie worden herinnerd
Ja bedankt he nu wil ik een daith
Ik twijfel! Niet in hetzelfde oor, want het is daar altijd wat gevoelig en iets dikker gebleven dan aan mijn andere (nog niet gepiercete) oor. Maar ik ben zo bang dat ik aan mijn andere oor hetzelfde gedoe weer krijg. En ik wilde hem liever in mijn eerste oor omdat daar ook mijn tragus zit. Dilemma’s
Ik heb deze gehad maar het genezen duurde erg lang en was ook erg oncomfortabel met oordopjes Ik heb ‘m uiteindelijk maar laten dichtgroeien.
Weet iemand websites waar ze leuke betaalbare maar wel echt zilveren (dus geen stainless steel) oorbellen (ringetjes en knopjes) verkopen?
Ik heb laatst wat gekocht bij neinties.com, volgens mij is dat echt zilver (925 sterling silver)
Fashionology
Ik koop ze vaak bij Moonloft, winkeltje in Zwolle, maar ze hebben ook een webshop!
Die Stier is superleuk!
Voor een cadeau mag ik gouden oorbellen uitzoeken, waar kopen jullie deze het liefst? Bij een juwelier vind ik het altijd maar een saai aanbod. Ik weet nog niet of ik stekers wil of kleine hangers, maar ben dus vooral opzoek naar online shops.
Ik zou online bij de Bijenkorf kijken, hebben soms wel een leuk aanbod met echt goud (meeste dingen zijn plated maar helemaal goud is er ook wel), en als je een leuk merk tegenkomt misschien nog via hun eigen webshop
Echt goud of gold plated?