Echt goud. Ik kocht zelf altijd gold-plated (bij Fashionology vooral) maar nu mag ik dus volledig gouden oorbellen uitkiezen.
Ik ben helemaal into de piercings op dit moment dus tijd om dit topic weer een nieuw leven in te blazen.
Met de bliksem is mijn linker oor.
Ik heb nog op mijn wensen lijstje (tot nu toe):
Links: rook, conch(met uiteindelijk een ring) tragus, helix en als er plek voor is een flat of contra conch.
Rechts: conch (met stud), mid helix, forward helix en misschien nog ooit een snug of anti tragus als ik daar de anatomie voor heb. En eventueel nog een 5e stacked- of high lobe.
Nog genoeg te doen dus. Ik ben alleen de helix, 4e gaatjes, stacked lobe en daith nog aan het genezen. Die laatste heb ik allemaal zelf gedaan behalve de daith. Dus voorlopig even niks ben ik bang.
In de daith wil ik graag een gouden ringetje.
Leuk!! Mooi sieraad in je helix ook! Ik zal binnenkort ook even een fotootje posten van wat ik nu heb.
(En opdoeken betekent trouwens opheffen )
Omg wat dom hahah dat weet ik eigenlijk ook wel. Ik wil hem inderdaad juist niet opdoeken
Mijn rook is nieuw en ga ik over een paar maanden vervangen voor een ringetje, dan haal ik ook meteen een mooiere ring voor mijn helix. Dan is dit oor denk ik qua kraakbeenpiercings wel af, wellicht nog een tweede lobe gaatje.
Hier zou ik misschien nog een flat en/of frontal helix aan toe willen voegen, of misschien nog een lage helix. Tips om deze wat meer in balans te brengen?
ik zou ook een flat doen!
Dank je I love it als mensen het met me eens zijn
Oké het was toch nog niet de laatste. Ik had op insta een piercing gewonnen bij een studio waar ik graag mijn volgende piercing wilde gaan laten zetten. Dus daar ben ik net geweest.
Ik ben nu erg content met m’n beide oren en ik ben dus meerdere piercings aan het genezen. Dus nu is het de komende maanden echt even klaar met nieuwe piercings zetten.
De rook is dus net gezet. En de daith op aanraden van haar ook schoongemaakt en verwisseld naar een ring. Ik wil uiteindelijk een kleiner ringetje. Deze is nu nog groter vanwege de vochtbultjes en het eventuele zwellen.