Welke maat heb je? Ik had hetzelfde en heb een kindermaat 38 gekocht en die zit goed.
Qua welke kleur: wat is het model? Misschien dat de site 'm heeft en dat je zo de kleur kan achterhalen
Welke maat heb je? Ik had hetzelfde en heb een kindermaat 38 gekocht en die zit goed.
Qua welke kleur: wat is het model? Misschien dat de site 'm heeft en dat je zo de kleur kan achterhalen
Welke merken hakken vinden jullie nu echt comfortabel en herbruikbaar in verschillende situaties? (feestje/werk/congres ofzo)
Ik draag mijn pumps van tamaris (naaldhak) zonder problemen een hele nacht op feestjes. Heb ook al veel goeds gehoord over peter kaiser maar zelf geen ervaring mee.
Ik denk dat het niet per se het merk is wat telt, maar hoe steil de helling is tussen de hiel en de vloer, en of er een kussentje in de zool verwerkt zit
Clarks heb ik hele fijne van!
Ik vind Gabor en Marco Tozzi echt comfortabel.
Zijn er hier mensen die de warmbat willow sloffen hebben.
Kan je me wat vertellen over het kiezen van de juiste maat.
Ik heb met schoenen 42, zit bij de sloffen net niet lekker.
43 ook besteld, zit precies pas.
Maarrrr die wol ga je plattrappen en vast ook wel uitlopen. Wat adviseren jullie?
Ik neig naar 42 houden en even 2 weken doorbijten en uitlopen. Ik twijfel nooit maar nu twijfel ik al een week. Lol
Thanks! Had even de bevestiging nodig
Ik draag ze ook in mijn normale maat.
Ik draag ze een maat groter. Heb ze nu een jaar (en ik ben veel thuis ivm thuiswerken) en ze zitten me goed. Iets ruim, maar ik vind dat voor sloffen heerlijk.
Maar ik heb ook een wat bredere voet, wellicht dat dat uitmaakt geen idee. (En ik weet dat als ik ze koop als ze niet lekker zitten, ik ze nooit ga inlopen)
Houd er wel rekening mee dat je echt statisch wordt met die sloffen. Krijg echt continu stroom. Dat vind ik wel echt een nadeel.
Ik vind de willows echt amper uitlopen, heb de mijne al ruim een jaar en vind ze misschien een half maatje uitgelopen.
Haha door de wisselende antwoorden kies ik toch voor het slippermodel! Die heb ik jarenlang van ugg gehad. Geen gedoe met te strak of los zitten. En weet ik zeker van dat ik ze draag!
Heb ze in mijn normale maat, je loopt ze nog wat verder uit. Ze zaten in het begin misschien wat strakker, maar het zachte wol maakt dat het inlopen verder niet pijnlijk is ofzo.
–
Iemand tips voor echte warme sokken? Wombats zijn helaas niet workproof, dus ik zoek goede sokken waar mijn altijd koude voeten goed warm in blijven. Is merinowol dan het beste?
Ikheb ze pas sinds deze week, maar heb meteen nog twee paar bijgekocht. Gisteren een paar uur op een kerstmarkt rondgelopen en geen seconde koude voeten gehad
Deze zijn voor mij warm zat
Heeft iemand toevallig de timberland everleigh chelsea boots en lopen die nog een veel uit? Ze zitten erg strak, qua lengte wel oke… twijfel heel erg!
Over die warme sokken met wol gesproken, als je niet tegen wol in een trui kan is zo’n sok dan wel een goed idee? Mij is verteld dat dat heel anders is maar ik twijfel.
Ja dat is wel zo denk ik. Ik kan zelf slecht tegen bepaalde wol maar heb met wollen sokken nergens last van. Zeker als je voor merinowol gaat kan er denk ik weinig misgaan
Ja is echt wel anders! ik kan zelf ook niet goed tegen truien met wol maar sokken vind ik heerlijk! lekker warm en geen jeuk.
Ik zoek leuke en warme schoenen, ik heb sowieso al Timberlands maar iemand anders nog een idee? Is overigens niet voor in Nederland maar voor echt een koude plek. Moet er ook lang mee kunnen lopen