Die slingbacks (met puntneus) zijn inneens een hype?!
Het is nu herfst en nu pas zie ik ze plots overal.
Zal ik ze nog kopen of heb ik de boot al een beetje gemist?
Heeft er iemand een tip voor (enkel)laarzen die bij de tenen breder vallen?
Mijn hallux valgus wordt met de jaren vervelender, waardoor laarzen die wat smaller aan de voorkant vallen geen optie meer zijn.
Volgens mij waren ze sinds lente/zomer 2022 (of 2021) een hype haha, althans waar ik woon! Zou ze kopen als je ze leuk vindt, niet voor de hype iig
Oh super fijn, thanks! Ik zag dat ze zo’n speciale stretch in sommige laarzen hebben, ik heb direct twee paar besteld
Op Vinted kijken bij in jour d’ailleurs, ik heb de mijne daar vandaan voor 10 euro!
Ik ben op zoek naar hoge zwarte laarzen met een schacht van hard leer.
Mijn probleem is dat ik klein ben, dus het dikste stuk van mijn kuit zit bij mij lager dan gemiddeld, waardoor ik hoge laarzen vaak niet dicht krijg.
Heeft iemand tips voor laarzen die wat breder vallen rond de kuit of geschikt zijn voor kleine mensen?
Deze van Ralph Lauren vind ik heel leuk, weet iemand toevallig hoe ze vallen?
Gabor, specifiek extra breed is Gabor comfort. Maar Gabor heeft bijna altijd een ruime ronde neus (zelf ook hallux valgus)
Als je moet kiezen (in het zwart)
- UGG Tasman
- UGG Ultra kort
0 stemmers
De Tazz! Vind ik meer “schoen” dan de Tasman
Ik ben meer op zoek naar een model ‘wat blijft’. In hoeverre dat nog is natuurlijk… ik vind de tasman denk ik wel trendgevoeliger dan de ultra mini
Dan zou ik de ultra kort doen, die zijn idd meest tijdloos. Denk zelf dat dat tussen Tasman en Tazz niet zo veel uitmaakt!
Ik heb ze allebei en draag mijn Tasman echt veel vaker. Ik heb wel de platform versie van de ultra kort, ik vind ze niet super lekker lopen en moeilijker te combineren.
De tazz zijn toch gewoon pantoffels
Haha ja klopt!
@Echo se platform zou ik sowieso niet nemen. In mijn hoofd kan ik ook veel leukere outfits samenstellen met de tasman dan met de korte …
Nog nooit zo lang nagedacht over een paar schoenen
Tasman slipte ik erorm uit, zat gewoon echt kut. Hele tijd bewust van je voeten/schoenen als je daarop loopt, omdat ik elke stap weer op m’n plaat kon gaan. De mini platform was net karton, gewoon hele lelijke kwaliteit en heb uiteindelijk die ultra mini met normale zool gehouden en nog steeds erg blij mee. Veel neutraler en vind die naden bij de tasman ook gewoon lelijk en zogenaamd trendy
Ah thanks! Dan ga ik denk ik toch maar voor de ultra mini!
Haha ja officieel zijn de Tazz en Tasman dat allebei ja. Veel mensen dragen ze ook echt als schoen, maar wat ik zei dan vind ik de Tazz meer body hebben als schoen en de Tasman meer richting pantoffel
Ik heb leren kniehoge laarzen die een beetje los zitten rondom mijn kuiten, daarom zakken ze een beetje af. Ik wil graag dat ze helemaal recht omhoog blijven i.p.v. een beetje slouchy. Zou een schoenmaker de laarzen aan de binnenkant kunnen verstevigen, met een stokje o.i.d.?
Of zijn hier andere trucjes voor? Ik heb al tips gezien voor fashion tape (laarzen zo hoog mogelijk vastplakken aan je been/panty) maar omdat het best zwaar/stevig leer is vraag ik me af of dat blijft zitten.
Ik weet niet of de schoenmaker daar iets mee kan. Ik deed het vaak door een beenwarmer in mijn laars te doen, maar dan krijg je wel een gap aan de bovenkant en dat lijkt me in jouw geval ook niet zo mooi denk ik?
Ik heb de afgelopen dagen ook ultra mini’s gepast, maar in mijn eigen maat slipt mijn hak eruit, en een maat kleiner zit strak (maar wel comfortabeler), maar ben ik bang dat mijn grote teen er met een maand uit steekt.