Deze van Vagabond? (Ze hebben meer soorten van Dorah)
Ik zou idd even rondkijken op de site van Vagabond. Zij hebben heel veel modellen die aan jouw eisen voldoen. Heb zelf model Blanca en Ansie, die zijn erg comfortabel. Als je voor comfort gaat zou ik ook sneller voor een vierkante neus gaan, denk ik.
Recent enkellaarsjes van Unisa gekocht en heel erg verrast omtrent de comfort!
Enorm bedankt allemaal! Ik heb bij Vagabond besteld om te proberen. De rest houd ik zeker in mn achterhoofd.
Mega basic maar ik vind de kleur leuk, lopen ook echt fijn. En maar 38 euro huh, en niet via vinted oid
Leuk! Welke zijn dit?
Adidas Kids VL court 3.0. Maar hebben ze ook wel in grotere damesmaten voor zover ik weet! Er was nog een 35.5 over dus midden in de nacht ineens snel besteld maar geen spijt haha.
Ik vond deze heel erg strak, ik kreeg ze niet dicht voorbij mijn enkels: https://www.zalando.be/ted-baker-rydier-laarzen-black-te411a0bv-q11.html?ssku=TE411A0BV-Q110030000&lang=nl&otid=default&wmc=SEM320_NB_GO._2131274322_709878898_45511208348.&opc=2211&mpp=google|v1||pla-18283950120||9197584||g|c||163687977083||pla|TE411A0BV-Q110030000|18283950120|1|&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gbraid=0AAAAADM1p336TEfxbOPiPs3AeC5BFVDSO&gclid=Cj0KCQiA1p28BhCBARIsADP9HrPmdsyM9j4fDXkpVzsxNI2XKtiHjzmXmFhvi23GQGPEaa4C5aDBnX0aAk-nEALw_wcB
maar verder moeilijk te zeggen aangezien ik wel vaker heb dat laarzen te strak zijn. Alleen bij deze had ik het gevoel dat het nog meer was dan anders.
Pff ik heb mijn new balance 530 helemaal afgedragen en koop ze het liefst opnieuw. Maar ik vind het jammer dat letterlijk de halve mensheid deze schoen heeft.
Vroeger kocht ik echt veel schoenen maar nu vind ik niks echt leuk.
heeft iemand tips voor schoenmerken die laarzen voor dikke kuiten maken? ik wil graag tweedehands/op vinted kopen maar zelfs met oprekken bij de schoenmaker blijven de laarzen die ik tot nu toe kocht te klein.
iemand tips voor specifieke merken?
Gabor heeft verschillende breedtes qua kuit als het goed is. Als je dat weet kun je daar op letten op Vinted. Staat vaak met een soort cijfertjes in de rits
dankje!
JJ Shoes heeft ook laarzen voor brede kuiten en ook Zoo laarzen maar die zijn wat robuuster.
DuoBoots!
dankjullie! ik ga speuren
Shabbies!
Ik heb zelf vrij brede kuiten en 95% van de laarzen past me niet, maar wonderbaarlijk ben ik geslaagd bij Jonak, Bobbies en Jeffrey Campbell. Niet alle modellen zijn breed genoeg, dus ik zou voor de zekerheid wel passen in de winkel. Ook valt het me op dat suede laarzen vaker wel passen, en dat het vooral lederen laarzen zijn die problemen geven.
dan wel de bredere kuitmaten zeker? Ik had zo’n mooi paar laarzen gezien van Jonak maar voor dat model maakte ze dan weer niet een bredere schacht Hun standaardbreedte vind ik heel smal