Slipt het of kom je een beetje omhoog? Want soms moet de contefort gewoon ingelopen worden en dan gaat hij naar je hiel staan, dus betere omsluiting. Dit is bijv zo bij Sendra. Maar opzich staan uggs nou niet bekend om de harde ondersteuning maar misschien hebben ze dat aangepast sinds de zeroos.
Wat is jullie favoriete schoensmeer? Ik heb zo vaak dat de schoensmeer na een maand al droog en brokkelig is en dan poets ik mijn schoenen liever buiten oftewel dan doe ik het niet meer.
Ik zoek gewoon zwarte smeer voor leer.
Ik heb zwarte schoencrème van Hema en die is na een jaar nog helemaal prima!
Ik heb ze nu een maand en heb spijt dat ik mn gewone maat heb gekocht. Zou dus wel de kleinere maat adviseren.
Oh balen zeg!
Ik heb een potje van dr Martens, heb ik nu denk ik al 3 jaar? Is doorzichtig en goed smeerbaar!
Van Shoeboys blijft bij mij jaren goed
Hebben jullie een idee van de kleurnaam van de donkere kleur Uggs? Deze stonden op de mannenafdeling, maar ik zoek ze voor vrouwen.
Zijn het op beide foto’s dezelfde? Rechts lijkt het voor mij grijs namelijk, maar links lijkt meer bruin.
Mole?
Ja alle foto’s dezelfde schoenen.
Mole kan ook nog ja, ik dacht misschien Antilope, maar het label heeft dan weer een andere kleur.
Bij Mole heb je volgens mij ook een ander kleur label.
Wellicht Hickory?
Welke maat heb je? Ik had hetzelfde en heb een kindermaat 38 gekocht en die zit goed.
Qua welke kleur: wat is het model? Misschien dat de site 'm heeft en dat je zo de kleur kan achterhalen
Welke merken hakken vinden jullie nu echt comfortabel en herbruikbaar in verschillende situaties? (feestje/werk/congres ofzo)
Ik draag mijn pumps van tamaris (naaldhak) zonder problemen een hele nacht op feestjes. Heb ook al veel goeds gehoord over peter kaiser maar zelf geen ervaring mee.
Ik denk dat het niet per se het merk is wat telt, maar hoe steil de helling is tussen de hiel en de vloer, en of er een kussentje in de zool verwerkt zit
Clarks heb ik hele fijne van!
Ik vind Gabor en Marco Tozzi echt comfortabel.
Zijn er hier mensen die de warmbat willow sloffen hebben.
Kan je me wat vertellen over het kiezen van de juiste maat.
Ik heb met schoenen 42, zit bij de sloffen net niet lekker.
43 ook besteld, zit precies pas.
Maarrrr die wol ga je plattrappen en vast ook wel uitlopen. Wat adviseren jullie?
Ik neig naar 42 houden en even 2 weken doorbijten en uitlopen. Ik twijfel nooit maar nu twijfel ik al een week. Lol
- Ze lopen erg uit. Toen ik ze net had zaten mijn tenen krom en nu zitten ze goed. Een maat groter wordt te ruim