Show je wishlist

Echt balen idd. Ik vind hem ook super mooi en niet zo overdreven groot. Bel er idd ook vaak mee!

De kabelvariant is de enige dure koptelefoon geweest waarmee ik 3 jaar heb kunnen uitzingen. Alleen was ik zo dom om mijn koptelefoon op te doen net nadat ik mijn haar had geverfd dus die stoffen hoofdband had een soort ‘muren van het slachthuis effect’ gekregen. :cry:

1 like

Beetje laat maar waar is dat laatste tasje van? Heel mooi!

Haha no worries, ik had hem op Zalando gevonden! https://www.zalando.nl/anna-field-schoudertas-black-an651h0ar-q11.html

Als ik het me goed herinner was er ook nog een andere maat maar ik weet niet of het kleiner of groter was :stuck_out_tongue:

1 like

Don't Judge

Ik zou zoo graag eens een paar dagen naar Disney willen gaan, alleen weigert mijn man nog
5 likes

Update, heb een Noorse trui voor een prikkie kunnen kopen bij een tweedehands winkeltje :sunglasses:

2 likes

7 likes

Ik ben bezig met een wishlist samen te stellen met duurdere items die langer meegaan omdat ik geen zin meer heb om om de haverklap zooi te shoppen. Ik weet vaak wel welk item ik wil maar niet van welk merk of welk model ik dan leuk zou vinden. Zo heb ik nu: ballerina’s, (schouder)tas, enkellaarsjes, gekleurde jurk, activity tracker niet in horlogevorm. Hoe vinden jullie welk merk bij je past en wat goede kwaliteit is?

Wat ik momenteel nog wil en ook echt nodig heb:

  • lange bruine wollen winterjas
  • zwarte enkellaarsjes met een spitse neus en niet teveel hak
  • vloerkleed

Alleen ik ben heel kieskeurig en ik heb nog niks gevonden wat ik perfect vind :roll_eyes:

**Top van Nikkie**

Ketting van Mi Moneda
1 like



(Gewoon willekeurige foto van internet gepakt voor de tv. Koop er namelijk gewoon 1 tweedehands denk ik.)

Noise cancelling headphones. Ergens wordt deze Sony WH-1000XM3 de beste genoemd, ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft? Misschien vraag ik deze voor m’n verjaardag.

1 like

Ik heb de WH-1000XM2 en ben er zo ontzettend blij mee! Geluid vond ik echt fantastisch en mooier dan de Bose QuietComfort, maar dat is ook een kwestie van smaak denk ik. Verder werkt het noise cancelling super goed. Ik had hem toen 100 euro goedkoper gekocht bij de ING rentepuntenshop, volgens mij hadden ze mijn variant gelijk vervangen voor de XM3. Scheelt toch weer een hoop :slight_smile:

1 like

Geheel nieuwe sportoutfit. Ik denk onder andere aan deze:
1105721_LinaPeakflowerL01

1105757_MissuPeakflowerL03

Ballerina’s (ik kom er alleen niet uit welke ik wil)

Nieuwe hardloopschoenen (laten aanmeten)

Nieuwe lingerie + slaapjurk ivm voor het eerst een weekend weg met mijn nieuwe vriend (tips zijn zeer welkom!!)

2 likes

Ik heb deze nu 2 maanden en er is nog geen dag geweest dat ik ‘m niet heb opgehad en zielsgelukkig ermee ben geweest. Deze Sony is ook nog maar een paar maanden uit en bijvoorbeeld die van Bose al 3 jaar. En dat merk je enorm in de kwaliteit van het geluid en noisecancelling. Vind ik dan. Ik zou wel even fysiek testen in de winkel als ik jou was, maar ik vind deze koptelefoon echt de beste aankoop tot nu toe.

1 like

Dream on, Rupi.

7 likes

Ik ben ineens geobsedeerd door deze sneakers (OMG-reacties toegestaan :wink:). Kan alleen nergens vinden of/waar ze al te krijgen zijn.

5 likes

Bij mij was de schoen los van de zool :weary: gelukkig kreeg ik nieuwe, moet ze alleen weer inlopen

1 like

Aaah balen. Doen ze veel pijn wanneer je ze voor het eerst draagt? Ik vind ze wel echt heeeeel erg mooi :heart_eyes:

1 like

Nike kunstgras?
Geinig

1 like