Show je wishlist

Ja, ze doen bij mij veel pijn, zelfs na lange tijd nog, dus baal dat ik ze weer opnieuw moet inlopen

Shit was ik al bang voor. Maar wil ze nog steeds :weary:

1 like

Sinds wanneer wordt deze niet meer gemaakt? Ik kan hem namelijk online op de Nederlandse we site gewoon bestellen. De code is M60633.

2 likes

Die link van @Mgg is naar de NL site volgens mij.

1 like

Er staat idd bij heel veel producten call for availability. Op YouTube worden er vaak dingen gezegd die niet kloppen helaas over Lv

Geen probleem, ben een beetje LV gek haha :rofl:

2 likes

Wel posten hoor! Ik vind unboxings altijd zo leuk, maar ik heb dan ook een Instagram voor m’n LV spullen :rofl:

Speaking of, ik zit al tijden te azen op de mini pochette in DE. Nergens te vinden. Word er inmiddels een beetje chagrijnig van :rage:

Samenvatting

M’n Instagram is @lverliefdthesecond

1 like

Die is helaas heel laag in stock, bijna niet aan te komen. Als ik er eens naar moet vragen kan ik dat wel voor je doen?

Heb jij speciale connecties :open_mouth: Zou ik uiteraard erg waarderen :blush: Heb je een IG verzoek gestuurd.

1 like

Ik heb je een berichtje gestuurd via ig

Ik ben je ook gaan volgen! Naam begint met een S

1 like

Verzoekje!

1 like

Even een up! likegoodoldtimes

4 likes

Ik blaas deze weer even wat nieuw leven in! Ik shop echt teveel de laatste tijd en wil nog zoveel dingen hebben :exploding_head:






















Echt de meest random wishlist ooit haha

7 likes

2 likes

Wishlist voor de decemberdagen:

Dubbele plateauzool docs

Satijnen broek van de Weekday


Zilveren ring met bladafdruk

4 likes

Oef die ring is mooi!

Het is deze https://www.etsy.com/nl/listing/668384635/sterling-silver-leaf-ring-sterling?ref=shop_home_active_8&frs=1 mocht je die ooit bij je favorieten willen zetten.

1 like