Sieradentopic

Oh wow :heart_eyes:

3 likes

wil meer leven in dit topic!!

van m’n ouders gekregen voor behalen diploma🥰 smaragd en twee diamantjes

24 likes

Prachtig! Wat een mooi cadeau.

2 likes

Wat zijn leuke webshops voor sieraden van stainless steel? Liefst in de Benelux. Hey Harper en My Jewellery ben ik al bekend mee.

1 like

Zelfs voor de zogenaamde originele prijs kan dat geen goud met diamanten zijn.
Er zal in de beschrijving toch wel staan wat voor materiaal het is?

2 likes

Kwam ik gisteren tegen op Insta!

1 like

Weet niet of dit hier thuis hoort maar ben ook wel benieuwd hoe jullie je sieraden opbergen?

Ik heb deze, maar dat is misschien wel extreem :sweat_smile:
Op de buitenkant zit een spiegel. Er zijn ook wel kleinere varianten geloof ik. Je kunt hem aan een deur hangen of aan de muur en er is er ook een die staat als een passpiegel.

1 like

Geen verstand maar wij hebben ook platina trouwringen en bevalt perfect!

1 like

Zou ik moeten opzoeken maar denk 60%

2 likes

Wij hebben trouwens wen mix van 3 edelstalen. Witgoud, platina en paladium(?)

3 likes

Afgaande op deze info lijkt platinum me een betere keus dan witgoud:

Platina of gouden trouwringen? Zo hak je de knoop door | De Bruyloft.

2 likes

Er worden ook trouwringen gedragen van 22karaat goud en dat is echt zacht materiaal. Dus zou je kunnen checken bij de juwelier waar je koopt maar lijkt me geen enkel probleem.

1 like

Welke merken zouden jullie aanraden voor gouden en redelijk betaalbare sieraden?

Ik had best wat dingen van Fashionology, maar ben niet helemaal tevreden met de kwaliteit. Er zijn al een paar dingen kapot gegaan.

Isabel Bernard

1 like

Verkeerde topic oeps

1 like

Verkeerde topic, denk ik.

1 like

Heb je een foto van de inhoud haha! Ben benieuwd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb een poosje geleden een dubbele ketting gekocht bij H&M en hij draait steeds om elkaar heen. Is dat bij al zulke kettingen of bestaan er ook exemplaren waarbij dat niet gebeurt? En zou het ook helpen om twee lossen kettingen te dragen of heb je dan hetzelfde probleem?

Ik had het net in het modetopic gepost maar het past beter hier.

14K gouden ketting spacer multi ketting separator meer laag - Etsy Nederlandk_Cj0KCQjw0oyYBhDGARIsAMZEuMso1gVcSH5iqKSm9uH-gSlUBZeHgglwcLQuQ6-enpL1maklCjFDeggaAliqEALw_wcB_k&utm_content=go_13699944204_124955776260_530541854312_pla-301342371970_m__1102557689nlnl_486596480&utm_custom2=13699944204&gclid=Cj0KCQjw0oyYBhDGARIsAMZEuMso1gVcSH5iqKSm9uH-gSlUBZeHgglwcLQuQ6-enpL1maklCjFDeggaAliqEALw_wcB&variation1=2296174349&variation0=2296174355

2 likes