Sieradentopic

Zou ik moeten opzoeken maar denk 60%

2 likes

Wij hebben trouwens wen mix van 3 edelstalen. Witgoud, platina en paladium(?)

3 likes

Afgaande op deze info lijkt platinum me een betere keus dan witgoud:

Platina of gouden trouwringen? Zo hak je de knoop door | De Bruyloft.

2 likes

Er worden ook trouwringen gedragen van 22karaat goud en dat is echt zacht materiaal. Dus zou je kunnen checken bij de juwelier waar je koopt maar lijkt me geen enkel probleem.

1 like

Welke merken zouden jullie aanraden voor gouden en redelijk betaalbare sieraden?

Ik had best wat dingen van Fashionology, maar ben niet helemaal tevreden met de kwaliteit. Er zijn al een paar dingen kapot gegaan.

Isabel Bernard

1 like

Verkeerde topic oeps

1 like

Verkeerde topic, denk ik.

1 like

Heb je een foto van de inhoud haha! Ben benieuwd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb een poosje geleden een dubbele ketting gekocht bij H&M en hij draait steeds om elkaar heen. Is dat bij al zulke kettingen of bestaan er ook exemplaren waarbij dat niet gebeurt? En zou het ook helpen om twee lossen kettingen te dragen of heb je dan hetzelfde probleem?

Ik had het net in het modetopic gepost maar het past beter hier.

14K gouden ketting spacer multi ketting separator meer laag - Etsy Nederlandk_Cj0KCQjw0oyYBhDGARIsAMZEuMso1gVcSH5iqKSm9uH-gSlUBZeHgglwcLQuQ6-enpL1maklCjFDeggaAliqEALw_wcB_k&utm_content=go_13699944204_124955776260_530541854312_pla-301342371970_m__1102557689nlnl_486596480&utm_custom2=13699944204&gclid=Cj0KCQjw0oyYBhDGARIsAMZEuMso1gVcSH5iqKSm9uH-gSlUBZeHgglwcLQuQ6-enpL1maklCjFDeggaAliqEALw_wcB&variation1=2296174349&variation0=2296174355

2 likes

Bedoel je titanium in je piercing en dan wat daarbuiten zit van echt goud? Waarom dan niet in zn geheel van echt goud? Die kan je ook inhouden altijd.

Je budget klinkt eerlijk gezegd wel laag voor die materialen. ā‚¬50 voor een paar echt gouden huggies met klik sluiting is niet haalbaar.

Ik ben op zoek naar nieuwe oorbellen voor in mijn derde gaatje, maar ik heb schijnbaar best dikke oorlellen :smiling_face_with_tear: De ringen en studs die ik tot nu heb geprobeerd zitten volgens mij dus echt te strak, waardoor het gaat irriteren. Heeft iemand misschien tips voor winkels/sites met wat ruimere exemplaren?

1 like

Ik wil een kettinghanger met de voetafdrukjes van mā€™n overleden dochter. Heeft iemand goede ervaringen met een webshop/winkel?

Willemijn van wilentien heeft van iemand zoā€™n ketting gekregen, denk dat zij ergens op insta wel noemt van wie

Dankje!
Ik zie de ketting wel op bijna elke foto maar niet van wie ze hem heeft gekregenā€¦

Volgens mij is die ketting van Vedder en Vedder maar dat weet ik niet 100% zeker.

Wat mooi om de voetjes zo te vereeuwigen in een sieraad.

Cinza maakt deze ook.

1 like

Is iemand bekend met Notbranded? Ik krijg steeds instareclames en heb wat mooie dingen gezien, maar ben benieuwd naar de kwaliteit. Zijn het echt mooie dingen of toch een beetje crappy kwaliteit?

Heeft iemand wel eens besteld bij Bloom Boutique UK?

1 like