https://www.zeeman.com/nl-nl/campagnes/diamant
Wat vinden jullie van de Zeeman diamant?
Ik baal echt enorm dat ik er naast greep, zag mezelf al helemaal twee mooie oorbellen ervan maken.
Ik kreeg vandaag een mail dat er nog een kans komt!
Is hier toevallig iemand die fijne, mooie kralenarmbandjes maakt met een naam erop?
Weet iemand toevallig hoe lang gaatjes (oor) over het algemeen open blijven, na hoeveel tijd ze weer dichtgroeien? Vroeger als kind heb ik oorbellen gehad, maar ondertussen al járen niet meer maar ik wil er wel weer aan beginnen haha
Ik heb met 6 gaatjes gekregen, toen rond mijn 15e ineens allergisch geworden voor alles (ja, ook goud en chirurgisch staal), maar kan nu, dik 25 jaar later, nog steeds oorbellen in. Gaat wel binnen een paar uur weer ontsteken, maar de gaatjes zijn er nog ![]()
Oh zo lang joh
. Ik raakte toevallig ook allergisch, maar dan alleen van nep zilver/goud en had toen geen zin om meer geld uit te geven aan echt zilver
. Ik denk dat ik morgen maar eens langs de juwelier ga.
Heeft iemand ervaring met sieraden van Finaste? Qua dragen/verkleuren etc?
ik zie dat veel van gold plated stainless steel is, dat blijft op zich vaak best lang goed (in tegenstelling tot andere gold plated materialen). enige nadeel is is dat het praktisch niet te repareren is wanneer het kapot gaat.