Weet iemand toevallig hoe lang gaatjes (oor) over het algemeen open blijven, na hoeveel tijd ze weer dichtgroeien? Vroeger als kind heb ik oorbellen gehad, maar ondertussen al járen niet meer maar ik wil er wel weer aan beginnen haha
Ik heb met 6 gaatjes gekregen, toen rond mijn 15e ineens allergisch geworden voor alles (ja, ook goud en chirurgisch staal), maar kan nu, dik 25 jaar later, nog steeds oorbellen in. Gaat wel binnen een paar uur weer ontsteken, maar de gaatjes zijn er nog ![]()
Oh zo lang joh
. Ik raakte toevallig ook allergisch, maar dan alleen van nep zilver/goud en had toen geen zin om meer geld uit te geven aan echt zilver
. Ik denk dat ik morgen maar eens langs de juwelier ga.
Heeft iemand ervaring met sieraden van Finaste? Qua dragen/verkleuren etc?
ik zie dat veel van gold plated stainless steel is, dat blijft op zich vaak best lang goed (in tegenstelling tot andere gold plated materialen). enige nadeel is is dat het praktisch niet te repareren is wanneer het kapot gaat.
Ik heb deze oorbellen gekocht, vind ze erg mooi!
En er is ook een soort ‘uitbreiding’ op te koop, dan gaat het er zo uitzien (zonder die parel aan dat kettinkje)
Wat vinden jullie mooier?
- Zonder uitbreiding
- Met uitbreiding
0 stemmers
Ik ben qua kleding type overigens niet tuttig per se maar heb wel een Marie Claire / can i speak to the manager hoofd als ik eerlijk ben, kan wel een beetje too much worden dus
sowieso die eerste! nog net subtiel genoeg voor alledaagse situaties maar ook speels. ik weet niet precies waar ik het mee associeer maar ik vind de grotere wat viezig ofzo hahaha, doet me denken aan een groep paddestoelen op een rottende boom
oh en als je inzoomt lijkt het ook alsof de kleur van de uitbreiding niet helemaal matcht met de basisset
heb je een tweede gaatje? dan is een subtiel goud knopje of ringetje ook mooi ernaast denk ik
Haha love it
Ja heb wel tweede gaatje dus vond het wel mooi dat het dan een enorme oorbel aka paddenstoelen gang lijkt maar zal even proberen met kleine knopjes! Dat bovenste paar heb ik al en echt mooi subtiel en leuk dat die echte parels niet identiek zijn allemaal
zou ze je bij een fysieke winkel kunnen passen? kan me ook voorstellen dat dit zo erg per oor/hoofd verschilt of het leuk is!
Heel tof! Waar komen ze vandaan?