Sieradentopic

Ik heb net vorige week mijn omgesmolten ring gekregen. Mijn zusje en ik hebben de trouwringen van onze overleden opa en recent overleden oma laten omsmelten. Beide ringen toch bij elkaar, vereeuwigd in twee nieuwe ringen in ‘onze’ stijl, met opnieuw hun naam en trouwdatum er in gegraveerd. We hebben zelf veel online gezocht naar wat vinden we mooi. We wilden namelijk wel dat beide ringen hetzelfde model zouden zijn en dus in die zin een setje blijven. Daarmee is zij naar een Goudsmid / edelsmid gegaan. Heel blij met het resultaat, want dit is iets wat echt bij ons past en nu met liefde weer gedragen wordt.

Edit: naar een goudsmid gaan die met je mee kan denken raad ik je dus aan!

16 likes

Mijn zus heeft van ons geërfde goud dezelfde armbanden laten maken voor ons, die draag ik elke dag, heel blij mee en ik vind het ook een mooie manier om mijn familie bij me te dragen.

1 like

Wow, wat veel reacties! Ik ga het op mijn gemak even allemaal op een rijtje zetten en bekijken/contact opnemen. Echt heel erg bedankt :heart:

Ik zoek goede lookalikes van de Isabel Marant hanabi oorbellen

Asos design had een goede lookalike maar die zijn al een tijdje uitverkocht… Mocht iemand iets weten hit me up!!

2 likes

Deze van Shoeby misschien?

4 likes

Ooooh goeie, thanks! Even kijken of oranje ook leuk is!

1 like

Ik ben op zoek naar een klein goudkleurig horloge waarvan het bandje niet super shiny is, maar meer geborsteld staal is?

Qua model vind ik de Danish Design Akilia Mini Link mooi, maar het bandje is zo enorm glinsterend, dat vind ik een beetje jammer.

Weten jullie anders nog mooie kwalitatieve merken voor goede en mooie horloges?

1 like

Misschien Cluse of Rosefield? Die hebben ook veel mesh bandjes die niet zo glimmend zijn. Volgens mij ook wel wat andere bandjes die wat meer mat goud zijn.

1 like

Slagen en Bering en inderdaad Cluse en Rosefield hebben ook veel van dat soort banden. Zo’n band heet een milanese band of een mesh band. Misschien helpt dat met zoeken.

3 likes

Toevallig zie ik nu dat het merk in de laatste 2 berichten al genoemd wordt, maar ik ben benieuwd naar ervaringen met Rosefield. Ik zit te denken daar een ketting te bestellen, maar omdat ik het merk via insta gevonden heb, twijfel ik of het een goed merk is.

Ik heb m’n moeder ooit (járen geleden) een horloge van dat merk cadeau gedaan en is nog steeds mooi. Ik kreeg de impressie van haar dat het best een goed merk is dus zou het niet afschrijven omdat je het via insta hebt gevonden

3 likes

Ik vind dat rosefield ook veel mooie horloges heeft en heel betaalbaar. Misschien dat mensen daarom ook gaan twijfelen? Ik wil zelf graag een simpel horloge van dat merk.

2 likes

Ik heb zelf net een horloge van prisma gekocht waar ik heel blij mee ben! Ik was op zoek naar leer dus heb niet gekeken naar gouden bandjes, maar dat hebben ze vast.

2 likes

Ik heb er een tijdje geleden een armbandje besteld en tot nu toe erg blij mee!

1 like

cool dit!

20 likes

Heel cool! Ik vind Zeeman sowieso echt leuk

5 likes

Echt zo vet! Zal wel rete-snel uitverkocht zijn

1 like

Love dit horloge, maar gaat zo’n band alle armharen eruit trekken of niet?

5 likes

Nee valt mee hoor! Ik heb hem zelf ook. Niet mega zwaar behaard :stuck_out_tongue_winking_eye: maar genoeg haren om hier ‘nee’ op te kunnen zeggen.

1 like

Oh wat toevallig en fijn om te horen haha! Bevalt ie verder ook? Zit zeker geen lampje in he? (Bij andere casios soms wel)

1 like