Deze van Shoeby misschien?
Ooooh goeie, thanks! Even kijken of oranje ook leuk is!
Ik ben op zoek naar een klein goudkleurig horloge waarvan het bandje niet super shiny is, maar meer geborsteld staal is?
Qua model vind ik de Danish Design Akilia Mini Link mooi, maar het bandje is zo enorm glinsterend, dat vind ik een beetje jammer.
Weten jullie anders nog mooie kwalitatieve merken voor goede en mooie horloges?
Misschien Cluse of Rosefield? Die hebben ook veel mesh bandjes die niet zo glimmend zijn. Volgens mij ook wel wat andere bandjes die wat meer mat goud zijn.
Slagen en Bering en inderdaad Cluse en Rosefield hebben ook veel van dat soort banden. Zo’n band heet een milanese band of een mesh band. Misschien helpt dat met zoeken.
Toevallig zie ik nu dat het merk in de laatste 2 berichten al genoemd wordt, maar ik ben benieuwd naar ervaringen met Rosefield. Ik zit te denken daar een ketting te bestellen, maar omdat ik het merk via insta gevonden heb, twijfel ik of het een goed merk is.
Ik heb m’n moeder ooit (járen geleden) een horloge van dat merk cadeau gedaan en is nog steeds mooi. Ik kreeg de impressie van haar dat het best een goed merk is dus zou het niet afschrijven omdat je het via insta hebt gevonden
Ik vind dat rosefield ook veel mooie horloges heeft en heel betaalbaar. Misschien dat mensen daarom ook gaan twijfelen? Ik wil zelf graag een simpel horloge van dat merk.
Ik heb zelf net een horloge van prisma gekocht waar ik heel blij mee ben! Ik was op zoek naar leer dus heb niet gekeken naar gouden bandjes, maar dat hebben ze vast.
Ik heb er een tijdje geleden een armbandje besteld en tot nu toe erg blij mee!
cool dit!
Heel cool! Ik vind Zeeman sowieso echt leuk
Echt zo vet! Zal wel rete-snel uitverkocht zijn
Nee valt mee hoor! Ik heb hem zelf ook. Niet mega zwaar behaard
maar genoeg haren om hier ‘nee’ op te kunnen zeggen.
Oh wat toevallig en fijn om te horen haha! Bevalt ie verder ook? Zit zeker geen lampje in he? (Bij andere casios soms wel)
Ik baal echt enorm dat ik er naast greep, zag mezelf al helemaal twee mooie oorbellen ervan maken.
Ik kreeg vandaag een mail dat er nog een kans komt!
Is hier toevallig iemand die fijne, mooie kralenarmbandjes maakt met een naam erop?