Sieradentopic

Charlotte de Koomen deed het een paar jaar geleden ook, weet niet of dat nu nog steeds zo is maar ze is wel echt goed

2 likes

In Deventer zit KunstGoud en zij heeft mij een aantal jaar geleden goed geholpen.

1 like

In Schoonhoven zitten verschillende goudsmeden (want de opleiding zit daar ook.)
Ik heb hele goede ervaringen met Hemels Goud. Niet voor omsmelten maar mijn trouwring is samen met haar ontworpen.

6 likes

Ik heb net vorige week mijn omgesmolten ring gekregen. Mijn zusje en ik hebben de trouwringen van onze overleden opa en recent overleden oma laten omsmelten. Beide ringen toch bij elkaar, vereeuwigd in twee nieuwe ringen in ā€˜onze’ stijl, met opnieuw hun naam en trouwdatum er in gegraveerd. We hebben zelf veel online gezocht naar wat vinden we mooi. We wilden namelijk wel dat beide ringen hetzelfde model zouden zijn en dus in die zin een setje blijven. Daarmee is zij naar een Goudsmid / edelsmid gegaan. Heel blij met het resultaat, want dit is iets wat echt bij ons past en nu met liefde weer gedragen wordt.

Edit: naar een goudsmid gaan die met je mee kan denken raad ik je dus aan!

11 likes

Mijn zus heeft van ons geƫrfde goud dezelfde armbanden laten maken voor ons, die draag ik elke dag, heel blij mee en ik vind het ook een mooie manier om mijn familie bij me te dragen.

1 like

Wow, wat veel reacties! Ik ga het op mijn gemak even allemaal op een rijtje zetten en bekijken/contact opnemen. Echt heel erg bedankt :heart: