Sieradentopic

Ik zou graag een goud(kleurig) armbandje willen maar ik heb hele smalle polsen. Heeft iemand misschien een goede tip hoe ik op maat kan zoeken of een merk o.i.d. dat armbandjes voor smalle polsen heeft? De meeste (online) winkels lijken alleen standaard maten te hebben. Ik heb een armbandje nodig van max. 16 cm.

Be Golden is op de kleinste stand 16, en als je de juiste schakel kiest ook wel nog iets kleiner te zetten.

2 likes

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met oorclips? Waar moet je op letten? Ik heb er wel eens paar gehad maar mijn oor werd toen nog net niet afgeknepen zo straks zaten ze. Ik had ook eens een paar dat zo weer afgleed. Maar ik wil wel eens zwaardere oorbellen dragen en dan lijken clips mij wel handig ivm gewicht.

Weinig ervaring mee, maar ben hier ook wel benieuwd naar. Heb geen gaatjes en wel een hele set die ik van mijn oma geƫrfd heb (en die inderdaad erg strak zitten).

2 likes

Heeft iemand ervaring met sieraden van Regal Rose? Hoe is de kwaliteit? En verkleuren ze? Ik koop tegenwoordig eigenlijk enkel nog stainless steel omdat dat waterproof is en totaal niet verkleurt.

Regal Rose heeft ook echt zilveren sieraden. Ik heb een ketting al een aantal jaar (die ik af en toe om heb) en ringen die ik dagelijks om heb en alles blijft mooi!

2 likes

Ik wil wat nieuwe dagelijkse sieraden (met name ringen en oorringen) kopen dus ik zoek aanraders! Liefst budget tot middenklasse, stainless steel (of andere waterproof en niet vekleurende metalen) goudkleurig. Ik hou van een beetje artistieke, unieke designs, mega ornamentele statement pieces maar ook moderne en heel minimalistisch en tijdloze dingen. Enkel EU webshops!

2 likes

Misschien vind je deze wel leuk als artistieke/statement oorbellen. Gemaakt door Hannah Kay in haar studio in Amsterdam. Ik heb zelf The Doris en Translucence VII. Het eerste paar heb ik van mā€™n vriend gekregen voor mā€™n verjaardag. Hij heeft het op haar website besteld. En het tweede paar heb ik gekocht bij Puha Shop in Utrecht.

1 like

Wat een leuke oorbellen! Ben helemaal geĆÆnspireerd, al is dit wel echt buiten mijn comfortzone haha. Ik heb in beide oren twee gaatjes, is het dan logisch om de tweede gewoon leeg te laten? Ik heb nu altijd twee zilveren ringetjes in, maar een ringetje of knopje in combinatie met dit soort oorbellen lijkt me niet zo mooi?

1 like

Ik laat ze zelf wel leeg, maar ik draag daar al heel lang niets meer in haha. Ik denk dat het misschien ook wat vol wordt bij mij. Ik heb niet zoveel ruimte ertussen en de ā€˜knopā€™ is best groot. De oorbellen zijn trouwens super licht! Echt een groot pluspunt vind ik.

2 likes

Ik heb deze gouden ring:

ā€¦ Maar ik ben vorige week het diamantje verloren. De kroon waar de diamant in zat is ook beschadigd, dus een nieuwe erin laten zetten heeft geen zin. Ik zit er aan te denken op 'm op de vullen met goud en mooi af te werken, want ik vind het zonde om 'm weg te doen/niets mee te doen. Hebben jullie enig idee hoeveel zoiets zal kosten? Over twee weken heb ik wel ergens tijd om naar een goudsmid te gaan, maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Wat zouden jullie kiezen als je een ketting zou kopen en je hebt deze keuzes: 925 zilver of stainless steel?

zilver

4 likes

Ik mag voor mijn verjaardag een mooie ring uitzoeken van mijn vriend. Iemand suggesties van mooie verkooppunten of juweliers? Ik wil iets tijdloos en geelgoud. Budget Max ā‚¬1000,-

Misschien naar een goudsmid? Die kan iets unieks maken en kan vaak goed meedenken, ideeƫn geven.

4 likes

Ik je ook voor mijn trouwen zelf een ring ontworpen, samen met de goudsmid. Eerst gekeken naar stijlen van verschillende smeden en iemand gekozen die daarbij paste. Ben er nog altijd zo blij mee omdat het echt past bij me en het ook een heel leuk traject was om je ideeƫn zo terug te zien.

3 likes

Diamond point

2 likes

Mejuri

2 likes

nadine kieft, charlotte wooning, studio kroewe

3 likes

Ik weet dat dit een merk is maar het leest altijd alsof iemand een poging deed om Myjewellery te typen :smile:

17 likes