Simstopic #1

Ik heb dit ook, ze blijven ook vast zitten in de douche. Soms gaat het opeens wel goed. Ik reset de sim dan zodat ik het ze nog eens kan laten proberen maar het is wel echt irritant.

1 like

ik wil wel mods gebruiken maar cc en mods werken niet bij mij :frowning: heb alles netjes in de juiste mapjes gedaan een CC ingeschakeld bij instellingen, maar ze verschijnen gewoon niet in de game. Echt jammer

Bij sims 2 kon je met de boolprop cheat met shift ingedrukt de balkjes individueel verschuiven, dat was echt handig!

Ik heb het ā€˜opgelostā€™ door nu vooral met zeemeerSimā€™s te spelen, die laat ik slapen in het water zodat ze tegelijkertijd hun energie en hydratiebalkjes opladen, hahaha.

2 likes

Hier kun je vinden hoe je cheats kunt gebruiken voor het vervullen van de behoeften. Daar staat dat het ook per behoefte kan, dus dan zou je alleen hygiene kunnen doen (vind ik ook niet echt cheaten als het gewoon niet goed werkt).

1 like

Handig! Precies wat ik nodig heb. Dankjewel!

1 like

Aaaawww ik heb de Beleef het samen-uitbreiding voor kerst gekregen van mijn vriend. Altijd weer leuk om te ontdekken welke nieuwe dingen er dan inzitten.

3 likes

Nee kan niet met een behoefte, vind ik ook jammer!

Edit : oh wel zie ik! Nice ga ik ook eens kijken haha

1 like

Mijn spel doet het ook niet meer :frowning::frowning: Ik denk dat het komt door dat hele 32 bit verhaal waardoor het spel niet meer zou werken. Ik zag namelijk dat ze nu in Origin the Sims 4 Legacy hebben toegevoegd die je kan downloaden waardoor het wel moet werken alleen lukt zelfs dat downloaden bij mij niet

Jouw laptop zou het dan makkelijk aan moeten kunnen hoor!
Mijn sims had ook mega veel bugs na de laatste update. Alle gezichten waren zwart met rood en hadden vraagtekens (zonder CC aan). Na het repareren gaat het weer wat beter, maar volgens mij is er met de update gewoon van alles ingeslopen.

Neeee ik moet vanavond simsen om wakker te blijven voor oud&nieuw :sweat_smile: Dus het spel moet t wel doen!

3 likes

Oh die moet inderdaad wel kunnen hoor, misschien toch iets anders.

Ik heb een imac uit 2013, dus die zal er wel buiten vallenšŸ˜œ

Bij mijn mac uit 2012 doet hij het gewoon nog. Moest wel alles opnieuw installeren en OS updaten.

Oh echt? Bij mij begon het pas toen ik mijn imac had geupdate naar de laatste versie. Ik ga eens proberen de sims opnieuw te installeren!

Installeer niet de Life Tragedies mod als je van je gezin houdt. Ik had een heel leuk gezin voor Alexandra Kerkhof gemaakt en toen kwam er een seriemoordenaar iedereen vermoorden :sob::sweat_smile: Echt hoor, ik neem nooit mods en dan heb ik er een en dan gaat iedereen dood.

15 likes

Boehoe mijn spel speelt opeens de hele tijd af in tempo 3 (toptempo). Ik zat eventjes vast in de first person modus, dus wellicht heb ik toen iets gedaan? :confused: maar het is heel vervelend, want ik kan nu de behoeften niet bijhouden. In spelopties zie ik niets raars en online kan ik niets vinden. En mā€™n 3-toets zit ook niet toevallig vast haha. Iemand hier een tip? :cry:

1 like

Je moet je MacBook updaten naar Catalina!

Net Magisch Rijk gekocht! Ik ga een super knappe tovernaar maken. Hopelijk valt deze pack niet tegen :no_mouth:

2 likes

Ik heb toch Eilandleven gekocht en wil off the grid proberenšŸ˜Š

4 likes

Oh jee! Ik wilde gisteravond al een baan zoeken, maar dat kan blijkbaar niet? Of zie ik iets over het hoofd.

Bij mij werkt douchen ook niet meer en mijn pc is eigenlijk overdreven goed voor een spel als de Sims dus denk dat het een bug is :thinking: Werkt het bij jou inmiddels wel?

Daar heb je ā€˜internetā€™ voor nodig dus je moet dan even naar een community lot.

1 like